EirikGT Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Vel Grillen ble super ! Det samme med dekslene rundt dørhåndtaka innvendig. dørhåndtaka utvendig synes jeg personlig ble litt mye.. Selv om det sikkert blir lettere å finne dørhåndtaka om kvelden nå da.. ;) Felgene er også bra, akkurat passelig store til en bil som ikke er senket.. Da slipper du det meste av sporing i veibanen også.. Fin bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Takk for det! Er enig at det ser litt rart ut med de håndtakene utvendig, men det blir en helhet i det når jeg blir ferdig med den. Det er en del småtteri på vei i posten! ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Takk for det! Er enig at det ser litt rart ut med de håndtakene utvendig, men det blir en helhet i det når jeg blir ferdig med den. Det er en del småtteri på vei i posten! ;) Som hva da? notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Det lykter med klarglass, chromeringer rundt sideblinkersa og skåler til å ha bak håndtaket. Så når lommeboka sier ja til det, blir det klarglass sideblinkers og ny og kortere antenne. ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Sideblink er jo litt av en investering :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Sideblink er jo litt av en investering :D Er det skrapa så er det skrapa... Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Da har jeg endelig montert klarglalysa!!!! Jippi! Det syns jeg blei skikkelig bra! Også så lett som det var å montere da!!Legger ut noen bilder av det! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Bilen fikk en mye nyere look nå altså cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Bilen fikk en mye nyere look nå altså cheers Ja, er i grunn enig i det! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Bilen så mye penere og renere med klarglass lykter. Noen pene baklykter og klare blinkers så er det i boks. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Bilen så mye penere og renere med klarglass lykter. Noen pene baklykter og klare blinkers så er det i boks. Ja, blinkersa kommer, men jeg finner ikke noe pene baklykter... Det er bare detta Lexus greine og det liker jeg ikke noe særlig... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Baklyktene blir fine hvis du soter de! Ta og sot der det er ryggelys og over resten også, så det blir mørk rødfarge over det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manics Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Fin bil, men.....orange sideblinkers? :) Likte felgene, kledde bilen godt! Siter Honda - The power of dreams :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Dette passet meg utmerka, er litt på utkikk etter nye lykter selv.. må si den grillen også var FEEET! :D. Hvorfor klarlykter mot angle eyes?! bare spørr asså :). Dette er UBER NICE!. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Fin bil, men.....orange sideblinkers? :)Likte felgene, kledde bilen godt! Takker! :) Sideblinkersa skal byttes. Det er det ingen tvil om gitt! :) Dette passet meg utmerka, er litt på utkikk etter nye lykter selv.. må si den grillen også var FEEET! . Hvorfor klarlykter mot angle eyes?! bare spørr asså . Dette er UBER NICE!. Takk! :) Liker ikke de angeleyesa så godt... Syns ikke de passer så godt å bilen rett og slett. :) Ellers så er det ikke så mye updates ang. bilen annet enn at grillen datt av her om dagen. Men det skjedde heldigvis når bilen stod stille. Litt dårlig passform er nok grunnen. Men når jeg får modda festene litt blir det nok bra igjen! ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg