Raymond Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 jeg har senket bilen min 50mm foran, men sko ønske bilen var 1cm lavere foran. hvis jeg skal kappe fjæren, hvor mye må jeg ca kappe for å få den en cm lavere ca? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 kvart runde ca, vill jeg tippe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 er det noe du har jort før? eller er det bare en "tommel" regel med ca 1/4 runde er ca 1 cm? eller bare gjetting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tone Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 bare tull å kappe fjærene kjøp deg heller noen senke fjærer som er litt lavere enn de du har nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 FY man kapper ikke fjærer på en bil... ødelegger da kjøreegenskaper og alt... kjøp deg heller nytt senkesett som senker ned til ønskelig nivå... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 har kappa masse fjærer ja.. tipper vel en ca 4-5 cm per runde man kapper ca.. så blir litt gjetting ja.. kjøpe senkeskåler da.. dem senker jo mellom 1, til 1,5 cm, også er det lpvlig, men koster litt mere enn en slitt vinkelskive da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 jeg skal kappe mine også:D så det så, mister jo ikke kjøreegenskaper da.. vist det er nye fjærer så er det jo ikke noe problem, men er bare ikke lovlig.. helt sant at man egentlig ikke skal kappe, men er lett som fy, og er en helt grei løsning mener jeg. har gjort det i mange år på maaange biler, og har aldri vært noe problem for meg.. men er enig at senkesett er bedre ja, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarius Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 jeg har senket bilen min 50mm foran, men sko ønske bilen var 1cm lavere foran. hvis jeg skal kappe fjæren, hvor mye må jeg ca kappe for å få den en cm lavere ca? hvorfor kappe når du kan kjøpe Senke-fjærskåler øverst foran 10MM på motortechnik.no koster 750 kr da Siter Member of BMW Car Club Norway -98 E36 316i Touring http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=108392 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=49048 Det viktigste er ikke å vinne,men å spinne og husk. Bruk vett, ligg bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 får du disse til e34 tds å? Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarius Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 får du disse til e34 tds å? jepp de har til den modellen også. de passer til alle Siter Member of BMW Car Club Norway -98 E36 316i Touring http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=108392 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=49048 Det viktigste er ikke å vinne,men å spinne og husk. Bruk vett, ligg bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Spørs nå vel helt an på fjæra du kapper da, og hva slags bil den står på skulle man tro.. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 noen som har kappa fjærer foran på bmw e46? 323i... Lurer på om rundene er mindre øverst, og om det evt spiller noe rolle? Edit: originale fjærer det er snakk om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg