mægge Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 har åpnet opp i tanken å ser rett på pumpa! hvordan får jeg den ut? sitter noe plastik deksler/hus rundt pumpa. vet noen foresten hvilken pumpe som skal sitte der? link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild. Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 På min audi 100-87 så er det 3 (hvis jeg ikke husker feil) plastklips som må brettes ut før du tar opp pumpa. Er trangt men det går greit . Har skiftet pumpa på alle mine 3 Audier, men den ene gangen fikk jeg pumpe som ga for lite trykk. Kan kikke på ei jeg har liggende for å se hva for nr. som står på den. Alt etter hvilken motor du har. Min er 2,2 literen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Skal man kunne hjelpe er det et must at man samtidig oppgir modell og motortype / slagvolum, aller helst motorkoden. Det finner mange modeller av Audi 100 med enda flere motoralternativer, både med sugemotor og innsprut! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mægge Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 det er en 92 modell! 5 syl. 2,3 liter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg