Gå til innhold

Kolonne Til Motorfestivalen Fra sørlandet Lørdag 29 April!

Ranger emnet


Azzido

Kommer du til å bli med på denne kolonna?  

47 stemmer

  1. 1. Kommer du til å bli med på denne kolonna?

    • Ja
      26
    • Nei
      22


Anbefalte innlegg

toppers, morro at flere melder seg ;)

 

Laaars: vi stopper der det måtte passe, eneste er at jo nærmere vi kommer oslo jo vaskeligere er det å stoppe en hel kolonne... beste er da om man står i et innkjøringsfelt klar og bare legger seg ut sammen med oss... nummeret mitt står i post nummer 1 så dere kan bare ringe for å høre hvordan vi ligger ann ;)

 

sjefenkongtveit: topp ;) regner med deg...

 

Zetec: Turen vil gå i fartsgrense som viper sier, men noen forbikjøringer, fartsetapper kommer man aldri unna... men selv så lurer jeg på å bli særiøs nå og holde et greit tempo... vært uten bil nå i snart 3 uker pga lakkering og det går meg vilt på nærvene så det å miste lappen frister ikke ;)

 

Turbokano: du er med ;) ikke noe å lure på ;)

 

Spiffo, ja kanskje litt vanskelig å skaffe sjåfør til den 1.6l A3'n din ;) tenker du fikser det ;) hehe

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

 

Zetec: Turen vil gå i fartsgrense som viper sier, men noen forbikjøringer, fartsetapper kommer man aldri unna...e

Da trenger dere i utgangspunktet ikke å regne med meg :)

 

Jeg kjører med type stor henger bak, så blir ikke aktuellt med noen fartsetapper heller, hehe...

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da trenger dere i utgangspunktet ikke å regne med meg :)

 

Jeg kjører med type stor henger bak, så blir ikke aktuellt med noen fartsetapper heller, hehe...

 

erfaringsmessig vil det alltid bli litt speeding på nye veien i vestfold... men selv kommer jeg til å ta det rolig i år... så ser ikke noe problem med at du joiner... sikkert flere som vil ta det pent... jo flere med jo bedre ;)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får se hvor fort jeg får delane fra gardemoen, så tar jeg rex'n. hvis ikke så må jeg være passasjerhore ;) innover skal jeg hvertfall!

 

Jeg jobber i jessheim for tida ca 10 minutter fra gardemoen så kan hente dem :):) skal dit i morgen og kommer hjem på fredag formiddag-ettermiddag.

-- 1992 Honda Civic HB VTi Golden --

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i jessheim for tida ca 10 minutter fra gardemoen så kan hente dem :):) skal dit i morgen og kommer hjem på fredag formiddag-ettermiddag.

 

Nice hehe du får sende meg mob nr ditt i pm. Så kan jeg ha deg som backup hvis dem ikke sender varene før fredag ;D

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke lage en liste over hvem som skal være med ? Og tenker da på de som er sjåfører (evt at man skriver opp de som sitter i samme bil på samme linje.)

 

Og hvor man hiver seg på :)

 

Enten her i tråden eller på en webside. (kan stille med websiden)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser kjempe bra ut detta her altså! :) Gleder meg allerede. Gode minner fra i fjord! hehe. Hva blir det til med Streetmeet etter festivalen? Metro-Senteret igjen kanskje? Var jo mye liv i fjord. Politi-Helikopter å greier.. Bestandig morro! :)

 

JokkiZ: Plass til meg i bilen? i tilfelle jeg ikke får noen ride? sier ifra på MSN i såfall.. hadde vært knall! :)

 

Vil ta med Video og Fotokamera i år, samme vil vel FOBO? Så skal ikke se bort ifra at Japsebanden slenger sammen en liten film :)

 

Hiv dere på folkens! detta er morro!, Vil nok ikke angre :)

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da vært og henten den gode gamle dame i dag:D

så Zetec jeg skal nok ikke kjøre så fort..

kommer nok ikke til og passere 100 km/t siden hu er gammel:D

men innover skal jeg..

få lada dvcam og shoppa en dvfilm også. så jeg har en egen til Biltreff/festivaler...

Mazda 929 Hard Topp Coupe 1976

 

 

IN CAR WE TRUST

 

May the downforce be with you!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da vært og henten den gode gamle dame i dag:D

så Zetec jeg skal nok ikke kjøre så fort..

kommer nok ikke til og passere 100 km/t siden hu er gammel:D

men innover skal jeg..

få lada dvcam og shoppa en dvfilm også. så jeg har en egen til Biltreff/festivaler...

 

 

 

Blir vel jeg som filmer innover da Jens ;D... :titties: dragcar

Saab 93 2.0t -00 skikkelig gubbebil :D

 

http://www.banzaicarclub.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da vært og henten den gode gamle dame i dag:D

så Zetec jeg skal nok ikke kjøre så fort..

kommer nok ikke til og passere 100 km/t siden hu er gammel:D

men innover skal jeg..

få lada dvcam og shoppa en dvfilm også. så jeg har en egen til Biltreff/festivaler...

Høres bra ut :) så slipper jeg å bli så ensom på veien :driving

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med, men ser dere ikke har noe stopp i sandefjord? Hva med shell-obs i sandefjord? dere stoppet der ifjor.. hehe men er jo liten vits hvis bare jeg møter opp der, da kan jeg heller kjøre ned til farrisleiet og henge med på derfra...

 

noen fra sfj her som er med? isåfal så syns jeg kolonna burde stoppe hos oss i år også :) funka jo bra å samle bilene der også litt.,.

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår