Gå til innhold

Instrumentskive til Vectra A 1.8i?

Ranger emnet


sk1rty

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sjekk ut sidene til lenk i tyskland, disse får du gjennom lys i tallene i forskjellige farger. Usikker på om de har grønn men...

http://www.lenk-opel-tuning.de/[/Quote]

 

Grønne lys er ikke noe problem. Det får jeg omså på dioder.no

 

Men å finne hvite skiver der det lyser igjennom tallene er verre. Finner mange hvite skiver men ingen som har "hull" der tallene er..

Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod

Toyota Hiace 2.4D 1989mod

Lynx Rave 440/800 2006mod

Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod

Yamaha Phazer 480 1989mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har plasmaskivene fra innoparts.no? Jeg fikk meg disse i dag :D, men lurer litt på hvilken ledning dere kobla plussen til? står at den bør kobles innpå parklys kretsen... noen av dere som vet hvilken ledning dette er bak lysbryteren? (farge) For hvis jeg kobler meg innpå denne så vil ikke skivene slå seg på før jeg vrir bryteren over til parklys eller "fullys" (akkurat som med de orginale). forsto dere? :op kan det være den tykke grå/grønn ledningen?

Og hvordan kobla dere dere innpå?

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har plasmaskivene fra innoparts.no? Jeg fikk meg disse i dag :D, men lurer litt på hvilken ledning dere kobla plussen til? står at den bør kobles innpå parklys kretsen... noen av dere som vet hvilken ledning dette er bak lysbryteren? (farge) For hvis jeg kobler meg innpå denne så vil ikke skivene slå seg på før jeg vrir bryteren over til parklys eller "fullys" (akkurat som med de orginale). forsto dere? :op kan det være den tykke grå/grønn ledningen?

Og hvordan kobla dere dere innpå?

e berre å prøve seg fram me en prøvelampe, men det kan hende dei teke so mykje strøm at du bør legge opp et rele..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, jeg fikk det til. Bare målte motstand i bryteren og fant ut når de forskjellige pinnene ble aktivert. Så fant en pinne som fikk kontakt i parklys posisjon og i fullys posisjon. Så jeg kobla meg innpå en tynn grå/grønn ledning med pluss, og innpå den brune med minus. Så nå virke d. Rått :D

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser du grunnen til at jeg bytta ut de gamle hvite instrumentskivene :op (dårlig fordelt lys)

IMG_0934.jpg

Så kjøpte meg dette:

IMG_1411.jpg

 

IMG_1419.jpg

 

IMG_1424.jpg

 

IMG_1426.jpg

 

Og som dere sikkert legger merke til så er det dårlig lys i speedometernåla. D er fordi jeg knakk noen deler inni der slik at jeg måtte lime nåla inni den svarte hetta igjen, så blei noe dårligere lys i den :op

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår