Allright Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 http://innoparts.no/ du tenker på ?Blir slikt: Ja nesten ;) Er ute etter hvite skiver der det lyser igjennom tallene. Så skal jeg ha grønt lys... Virker som det er vanskelig å få tak i :S Siter Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod Toyota Hiace 2.4D 1989mod Lynx Rave 440/800 2006mod Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod Yamaha Phazer 480 1989mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Sjekk ut sidene til lenk i tyskland, disse får du gjennom lys i tallene i forskjellige farger. Usikker på om de har grønn men... http://www.lenk-opel-tuning.de/ Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allright Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Sjekk ut sidene til lenk i tyskland, disse får du gjennom lys i tallene i forskjellige farger. Usikker på om de har grønn men... http://www.lenk-opel-tuning.de/[/Quote] Grønne lys er ikke noe problem. Det får jeg omså på dioder.no Men å finne hvite skiver der det lyser igjennom tallene er verre. Finner mange hvite skiver men ingen som har "hull" der tallene er.. Siter Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod Toyota Hiace 2.4D 1989mod Lynx Rave 440/800 2006mod Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod Yamaha Phazer 480 1989mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Henger meg bare på denne tråden igjen så jeg slipper å lage ny... Holder på å skal skifte til hvite instrumentskiver as we speak, men har litt problemer med å få av speedometer viser, og alle de andre viserne... Noen triks for å få de av? Eller noen andre kule triks? :) Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein t Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 dem må dras rett opp ,, legg et flatt jær under så bruker du ett annet flatt jærn å vipper viserne opp Siter opel zafira opc 2007 opel vectra stv 20 DTH 1997 opel calibra 20 i 16v 1991 http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Okei, tusen takk :) Mottok instrumentpanelet i dag som du sikkert forstår :) Kjempefornøyd :) Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein t Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 det er bra :-) Siter opel zafira opc 2007 opel vectra stv 20 DTH 1997 opel calibra 20 i 16v 1991 http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Ikke dra av speedometernåla da. Denne snitter du forsiktig i skiva mellom triptelller, viser og km-stand og trer av. Merk deg og hvor turtelleren står før du drar den av eller så kan du få feilvisning Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Noen her som har plasmaskivene fra innoparts.no? Jeg fikk meg disse i dag :D, men lurer litt på hvilken ledning dere kobla plussen til? står at den bør kobles innpå parklys kretsen... noen av dere som vet hvilken ledning dette er bak lysbryteren? (farge) For hvis jeg kobler meg innpå denne så vil ikke skivene slå seg på før jeg vrir bryteren over til parklys eller "fullys" (akkurat som med de orginale). forsto dere? :op kan det være den tykke grå/grønn ledningen? Og hvordan kobla dere dere innpå? Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Noen her som har plasmaskivene fra innoparts.no? Jeg fikk meg disse i dag :D, men lurer litt på hvilken ledning dere kobla plussen til? står at den bør kobles innpå parklys kretsen... noen av dere som vet hvilken ledning dette er bak lysbryteren? (farge) For hvis jeg kobler meg innpå denne så vil ikke skivene slå seg på før jeg vrir bryteren over til parklys eller "fullys" (akkurat som med de orginale). forsto dere? :op kan det være den tykke grå/grønn ledningen? Og hvordan kobla dere dere innpå? e berre å prøve seg fram me en prøvelampe, men det kan hende dei teke so mykje strøm at du bør legge opp et rele.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 joda, jeg fikk det til. Bare målte motstand i bryteren og fant ut når de forskjellige pinnene ble aktivert. Så fant en pinne som fikk kontakt i parklys posisjon og i fullys posisjon. Så jeg kobla meg innpå en tynn grå/grønn ledning med pluss, og innpå den brune med minus. Så nå virke d. Rått :D Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Sleng inn et par bilder da :) Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Her ser du grunnen til at jeg bytta ut de gamle hvite instrumentskivene :op (dårlig fordelt lys) Så kjøpte meg dette: Og som dere sikkert legger merke til så er det dårlig lys i speedometernåla. D er fordi jeg knakk noen deler inni der slik at jeg måtte lime nåla inni den svarte hetta igjen, så blei noe dårligere lys i den :op Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Er faktisk det beste bildet jeg har sett sålangt av lyset i innoparts sine skiver! Alle tidligere bilder jeg har sett er det skygger og kødd med. Må si at det frister litt å bytte ut de jeg også har, men det er jo de penga da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver2k Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Det er jo det råeste instrument panelet jeg har sett til en vectra a. Det er tydeligvis det som er noe å satse på. Er det lov og spørre hvor mye det kostet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg