Big Feets Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 :confused: Gudag, har en 325 e30 som som plutselig har blitt 4 eller 5 sylindra og har ett oljeforbruk som ikke ligner grisen, den har drivi og småfjuska litt fram og tilbake før, men nå virker det som om den har bestemt seg for at den ikke vil gå på 6sylindre lengre. På tide å bytte motor eller er det noe som kan fikses med for noen tusenlapper? har begynt å bruke litt mer bensin også forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 At den går på færre sylindre kan komme av knekte vippearmer, problemer med tennplugg/fordelerlokk, pluggledninger, tette dyser osv.. lista er lang. Det er bare å begynne å feilsøke. Hva angår oljeforbruk kan det være nedslitte stempelringer/ oljetettninger. Foreslår at du går litt grundig og strukturert til verks med feilsøking. Hvor langt har forresten motoren din gått og hvordan er den brukt? Skal du få et verksted til å ta seg av feilsøkingen så blir det dyrt.. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Dårlig/ingen kompresjon på 1 eller 2 stempel som følge av kav gåen toppakning? Siter BMWCCN Superstreet Haugesund - 98. 520iA - 88. 520i prosjekt -> 91. 535i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 min gikk bare på 3 sylindre pga olje i sylinder, pga topp pakning til dass, eller stempelringer Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.