Islanwind Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Noen om har peiling på om det er mulig å få tak i like skruer som dette rattet mitt er festet med på bildet? Har mista skruene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Ikke at jeg vet hvilke skruer det er snakk om,men ser kanskje ut som umbraco-skruer!?!? Disse får di tak i hos de fleste jernvare-handlere;) Hvis det er spesialskruer får du nesten snakke med forhandler av rattet:) Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 jeg vil tro alle jernvare-butikker har slike.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 VGS har skruer Fiksen.... Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Hvor kjøpte du det rattet?? det var rått! Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Er umbrako ja.. Men må vere svarte, og hodet på skrua må passe akkurat med hullet i rattet for at det skal bli bra.. Tviler egentlig på de har like på jernvareforretning.. Rattet får du kjøpt hos Gundersen Motorsport Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Det finnes firma som selger kun skruer og mutrer i forskjellige størrelser. Så viss du søker litt på nettet, eller stikker innom et verksted og ber dei skaffe, klarer du nok å få tak i. Viss du har et firma, eller kjenner noen som har, kan du bestille fra Bufab. http://www.skruen.com/bufab/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Det åpenbare valget her er da Gundersen Motorsport?! Unbracoskruer med senkehode burde en jernvare med litt peil skaffe uten noe problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Hvis du kontakter Tingstad http://www.tingstad.no/ Da får du garantert tak i de skruene. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 De skruene der har vel kon på undersia....det har i vertfall de til luisi ratte mitt. Jeg vet ikke åssen det er med sparco ratt....men pass på at d får riktig kon, så skruene går nedi hullet. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Det er stander kon på skruene vil eg tru. Og eg har selv brukt slike skruer som er kjøpt fra en lokal skrueleverandør, men husker ikkje om det var Bufab eller andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Takker for svar.. Se hva jeg kan få til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Slike skruer får du kjøpt overalt, det er vanlige umbrakoskruer med senkehode. Anbefaler deg å dra på TESS, MECA eller evt. landbruksforhandlere. Der slipper du trolig å kjøpe en hel eske, de har skruer i "løs vekt". Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 De har hvertfall ikke sånne her jeg bor.. På byggmix eller på et landbruksverksted.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Tror dem fleste skruene i 12,9 utførelse er svarte. Vertfall dem vi bruker på jobb. Så slepper du og lakkere! :bok Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg