spewster Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Titt også på denne tråden, for litt erfaringer med Inter Alloy settene. http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=7847&highlight=senkesett Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Noen som har god/dårlig erfaring med Eibach? -Koster mye, men har hørt at de legger mye i at bilen skal bli komfy etter senking. Til min bil koster et slikt 35mm sett til min Mazdarati 3000,- i norge .. Sverige får jeg det for 2,- (omregnet). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Hadde biltema sportfjører på Vectra'n jeg. De var i alle fall billige. Vet ikke noe om kvaliteten. Kræsja bilen straks etterpå. (Det var ikke fjørene sin skyld) Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Hadde biltema sportfjører på Vectra'n jeg. De var i alle fall billige. Vet ikke noe om kvaliteten. Kræsja bilen straks etterpå. (Det var ikke fjørene sin skyld) LOL sikker? er jo fjørene som "holder" deg på veien :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Ja, men i det tilfellet der, hadde det hjulpet å ikke være på veien. For på veien er det også gamle halvblinde gubber (med hatt) som ikke ser at andre også er ute og kjører, og prøver å krysse veien i en 80 sone 10 meter foran meg med en gammel varebil! Tror ikke det hadde hjulpet med et dyrere senkesett der nei, så det var vel like greit at jeg kjøpte det billigste jeg fant! Sparte litt der!:D Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Noen som har god/dårlig erfaring med Eibach?-Koster mye, men har hørt at de legger mye i at bilen skal bli komfy etter senking. vet ikke akkuratt om de, men jeg vet at bilstein legger mye vekt på komfort. bilstein er bra men det er liksom ikke det du velger viss du skal ha en lav og stiv bil ;) da er H&R, KW, FK, vertfall en av de bedre (kommer ikke på alle de andre) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forex Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Noen som har linker eller tlf. nr til steder som selger disse "vidundersettene"? Fant et senkesett som passet bilen min hos Eiker. Ventura var vel navnet. Noen med erfaringer med disse???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2003 Jeg bestilte 40mm jamex til min golf pga dårlig økonomi for tiden, men så når jeg skulle hente den på butikken så hadde de bytta om og jeg fikk inter alloy isteden for. Syns det var litt kos :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Juni 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2003 Noen som har linker eller tlf. nr til steder som selger disse "vidundersettene"? ring 51628501 (caprizone tuning) han er vertfall dealer for de "beste" han tar ikke inn jamex,apex,spax osv pga det er så elendige senke sett ("gyngesett") han skaffer også koni osv. men jeg tror det er FK han vill henvise til siden de er både greie i pris + att det er utrolig gode sett ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Jeg har kjørt med Inter Alloy 40mm senkesett i overkant av 2mnd og veldig fornøyd. Sank litt i begynnelsen, men bare positivt. Skifta bare fjærer, har ikke for mye penger. Billig senkesett, jeg ga 1300,- NOK for dette til min golf 2. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Originally posted by KERSHER vet ikke akkuratt om de, men jeg vet at bilstein legger mye vekt på komfort. bilstein er bra men det er liksom ikke det du velger viss du skal ha en lav og stiv bil ;) da er H&R, KW, FK, vertfall en av de bedre (kommer ikke på alle de andre) Bilstein PSS9 er vel egentlig ganske kurant det.... ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 jeg kjøpte 40mm senkesett på autospar.no (ap) for det var det jeg hadde råd til akkurat da. det burde jeg ikke gjort!! må ha nytt sett uansett for bilen ble bare lavere foran, ikke bak :mad: rådet mitt er: legg til et par ekstra hundrelapper, så blir du iallefall fornøyd! Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 zlinky: Hvilket merke var det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 senkesettet heter APfahrwerke. bilen min ser nå ut som en vinter-heva ascona B:rolleyes: lurte litt på om jeg skulle bytte det ut med 60mm jamex. vet at det kanskje ikke er det beste settet å få tak i, men er veldig fornøyd med høyden på det. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab95R Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Hvis du vil ha litt komfort, kjøper du Eibach. Hvis du vil ha det stivt, kjøper du H&R. Hvis du først bytter fjærer bør du putte på no gule Koni el.l. Siter 450Nm......and more to come Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg