eiriksmil Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Var på Sharif idag for å høre om pris på ASA felgene med dekk.. 1. De kom ikke under 18" 2. De sa jeg måtte bygge om boltsirkelen. På spørsmålet om adapter virket han nesten forundrene til hva jeg prata om. Han sa det ville bygge ut alt for mye. 3. Møkkaservice! Jeg sa jeg ville ha felger med kant, og jeg hadde sett ett tilbud i ett blad av noe slag. Da viste han meg noen fattige biltema look a like felger, som jeg skulle få med dekk til 5 tusen. Så sa jeg at jeg ville ha KANT, og spørte etter Brock B1.. Da lo ha og sa de gikk ut for 1 år siden. Jeg sa, hva har det med saken og gjøre, jeg spør etter Brock, jeg vet de finnes ennå. Han begynte å leite i noen kataloger, og kom fram til noen nye MOMO felger, som jeg skulle få for 10 tusen, uten dekk.. Faen for en bomtur. Blir lenge til neste besøk hos Sharif gitt.. Trodde det var superb service der jeg.. Tommy virker jo virkelig kul, men dette var en normann.. Duger nok ikke til annet en dekk gitt... Hadde ikke en dritt av felger med 4*100 sirkel. Når jeg spørte etter Brock felga spørte han hvilken farge jeg har på bilen?? What fucking difference does that make? Frustrert! Så gøy å høre, jeg som vurderte ASA JH8, som også kommer i 4*100.. Selger de kvalitet hos Sharif da? Brock og slikt? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Selger de kvalitet hos Sharif da? Brock og slikt? Niks.. Stort sett importfelger, og de får ikke tak i slike kvalitetsfelger til billig pris.. Momo, ok, men stort sett kjipe felger vel.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 stemmer. de fører ikke de store merkene.. dekkene kan sikkert kjøpes der, de har jo fått stabla på plass noen avtaler med brukbare leverandører etter hvert.. felger derimot kommer jeg IKKE til å kjøpe der iallefall, for min del :) trokke det er så smart heller joachim med tankte på servicen du får der ;) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Hørt at de er veldig slurvete og uforsiktige, og kanskje "litt for gode" til å gjre jobben.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Okey allesammen.. Bilen kommer ra Mekonomen i morra, med nye bremser, senkesett, reg reim, vifte reim, lasteventil, peilepinne +++ Det jeg nå skal tafatt på er ventiltikkinga.. Jeg skal bytte løfterne, og når jeg først er nedi der, så bytter jeg kammen samtidig. Har lettvekts løftere noe for seg? Hvordan kam kan jeg bruke uten å måtte bytte noe annet? Velox selger en som er orginal VW sportskam. Funker denne? Mange ventiler har jeg? 1.8 90hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 8ventiler:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 hydrauliske løftere på kollevold er 1900 spenn da :| dem selger også kam til 2700 eller no til denna motoren.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Onkelen min som kjøper løfterne og muligens kam. Han får de igjennom jobben, billig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 En annen ting.. Nå som ASA felgene er ute av verden må jeg ha noen andre. Noen forslag til felger som er rimelige, FETE, helst kantfelger, eller med masse eiker. Ikke større enn 16" Dekk tror jeg at jeg holder meg til maks 205... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 disse syns jeg var kule iaff.. Artec MS4 fra felgimport.no de kommer i 7x16 for 1400 per hjørne fant en til også.. SMC O felger til 1975 per hjørne. 7,5x17 så og si samma felgen, samma pris men litt annerledes eiker.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 http://www.dekk-spesialisten.com vet at de kan skaffe de r-tech felgene i andre dimensjoner.. Ring og hør el noe.. Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 http://www.daekimporten.dk/ Her er det masse tysker felger med feit kant, kan ikke noe annet enn å anbefale han. Seriøst firma med gode priser. eneste som kan slå prisene hans er gode kontakter i tyskland, eller tur til tyskland, med felga på bilen på vei hjem.:thumb Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Eller en tur til dekkspesialisten.. Fikk så og si samme pris på keskin kt-1 Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Far hadde vært på værkstedet og sett idag. Senkesettet som er montert er av merket Monroe.. http://www.monroe.com Ser ikke så værst ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 daekimporten.dk hadde mye fett ass :D Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg