Gå til innhold

Tråden om min Golf 2 Sport (Oppdatert)

Ranger emnet


Joachim

Anbefalte innlegg

Vet ikke ennå.. Svidde av 7 tusen på onsdag, og i morgen skal jeg kjøpe effektanlegg og filter. Så etter det blir det rolig..

 

Men kommer sikkert opp i 15-20 + lakkering.. Det morsomme i livet er IKKE gratis :D

 

Supersport gewinde kommer også før sommeren.. uff.. kom plutselig til å tenke på hvor mye alt dette kommer på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nok en dag med arbeid..

 

Sto opp klokken 9 og spiste frokost, og styra litt... Så klokken 10 dro jeg og far til BilXtra på Skårer. Bestillte Simons fra kat og bak, så det kommer på Tirsdag.

 

Dro også en tur på Thorshov og kjøpte 4 bukker + garasjejekk..

 

Kom hjem, og satt bilen på bukker..

Dette for at eksosanlegget skal monteres.. Ble bare til at bilen havna på bukkene.. Er litt for spontan til tider :D

 

Pussa mest rust idag.. var mest på bakluka og bak fangeren.

La ett tynt lag med rust grunning der, så får vi se i morgen :)

 

Så en ting.. prøvemonterte de nye skjermene.. Ditter litt tråkit i forhold til døra, men det skal vi ordne.. Men problemet er dette: Når jeg tok av den gamle fangeren, så fjerna jeg også den plata her:

 

del.JPG

 

Fant ut etter jeg hadde kasta den at den kanskje hadde vært fin å ha, siden skjermene skal festes i den..

 

Dere andre som har 90 fanger, har dere den bak?

Hva heter den plata?

Må jeg kjøpe ny? (Gjør det hvis jeg trenger den...)

 

Talast! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

den plate heiter nedrefront plate. koster 2-300kr. fåes hos mekonomen, veng, krogslund osv.

95 21 22 0 er dele nr hos veng

 

du må ikkje ha den plata viss du har 90-fanger men eg synst den er grei å ha pga den fester nederste delen av skjermane og da virker dei ikkje så løse.

 

meiner og at denne kan skape litt problemer viss du skal ha orginale tåkelys i fangeren. muligens du må kappe litt iden da.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som vil høre, kan trykke her:

 

http://www.odaeg.com/Simons.mp3

Hehe, hørtes nesten ut som en moped:op Høres nok bedre ut i virkeligheten enn på det klippet der (satser jeg på) ;) Så lenge det ikke er noe lekkasjer så er det jo ikke noe å klage på.

 

Skjedd noe med bilen ellers da? Bilder?

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. uff.. kom plutselig til å tenke på hvor mye alt dette kommer på...

He he. Sånt må du bare slutte å tenke på. Da havner du på sinsykehus til slutt. Og går du tom for penger er det jo bare å smiske litt med faren din. Var jo tross alt han som "presset" på deg bilen:) Eller så er det jo bare å ta hammeren fatt og hjelpe han på jobben så får du sikkert no spenn for det også:)

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår