Mambo Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 de mener sansynligvis de 2 tynne staga som går framover fra bakakselen Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 et på hver side, festet på oppsiden av akslingen. Du er heldig, for det er de som er lettest å skifte. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Hode på en av de minste skruvene på bærekula har blitt rundt så får ikke den ut, hva gjør jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 jaja. skal ikke belære noen jeg ;) sa bare en ca pris.. ja, vanlig pris i bergen ligger på 800-1000kr timen, noen har også høyere. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Fæle greier - verkstedet jeg bruker tar for tiden 450 + mva. Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 er sånn avstand der jeg skal sette på skruvene og til bærekula, skal kula stå i en vis posisjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 må ledde stå i en bestemt posisjon, før man skrur de 2 delene fast? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 noen som vet hva jeg skal gjøre for å få på den bærekula på feste igjen?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 noen må da ha tips på hvordan jeg skal få på den jævla kula igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Vært på eu kontroll å gikk ikke så veldig bra! bremsebelegg for tynne både forran og bak (2) (dette er smal sak) bremser tar ujevnt høyre bak 2 (lufte bremser eller bytte calippere (billig) forskjell i bremsekraft 50% av høyeste verdi, høyrebak (2) (samme feil som over) nærlys feil innstilling, høyre side (2) (er to justeringsskruer på hver lykt. lett å endre) bateri ikke festet feste batteri (2) min feil! men faen å! (strips, stropp osv..) bakstilling, alle foringer på caster støttestag høyre og venstre bak (2) (kjøp foringa sjøl, få bytta dei på kontrollen) slitt bærekule nedre venstre (2) (denne bytta du sjøl. ny kosta dn 570kr på volvo) slakk i hjulllager høyre foran ( 1 ) (ta av proppen på navet, ta ut splinten. skru til mutteren litt og sett i splinten og proppen) eksos: eksos lekkasje fra fremte potte 2 (bytt sjøl, koster noen hundre eller bytt fra fronrør og bak til ca 1200kr) ikke målt avgass pga hyll i eksosanlegg 2 (er vel ikke en "feil" før dem faktisk har målt) som sagt gikk ikke så veldig bra! kan noen gi meg en antydning om hvor mye jeg må ut med om jeg skal fikse opp dette her på verksted? han jeg kjøpte bilen av for ikke så lenge sa at bilen var i 100% stand, noe som viser seg her å ikke være tilfelde. det ble ikke skrevet noen kjøpe kontrakt, kan jeg fortsatt få igjenn noen penger av idioten!? se kommentarene over. dette koster deg ikke mye penger. du kan gjøre alt selv, selv med rimelig primitivt utstyr. Volvo er ikke no komplisert. spesielt ikke 240'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 fant ut det.. har gjort alt bortsett fra bærekula ( som jeg holder på med nå) & bytte foringer, så er jeg ferdig:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 venter bare til noen forteller meg hvordan jeg får på den jævla bærekula igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 http://www.fcpgroton.com/images/volvo240ftsuspension.gif <--- se på bilde her.... Nr 3 e bærelagere den sett fast i plata nr 13 e støttdempern å 1 sett fast i derre bremse skiva..... har vanskeligheter med å få på bærelagere igjen, må jeg skruvav den nr 1 ( muttera) sånn at bremse skiva blir løst og så sette på bærelagere.. ? blir så jævelig trangt og har ingen mulighet til å få den på plass. har brukt brekkjern og alt som kan brukes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Du skrur IKKE av nr. 1.... Skal gå fint uten hjelp av brekkjern det der... Hvilken side holder du på med? Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 venstre side! er trangt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg