Gå til innhold

Die Aller Vaerste redder en einser...

Ranger emnet


Polardego

Anbefalte innlegg

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HTN FOX-design var en sterk favoritt hos meg ihvertfall. Men også de 2 andre kandidaten hadde passet utrolig bra på Joppe. Kanskje bedre enn HTN FOX-design-felgene, selv om det var disse jeg likte best i farten. Skulle nesten sett de på Joppe før jeg gjør opp noen nærmere mening.

 

Tør jeg spørre (noe jeg tydeligvis tør) hvor mye RS'ene gikk for?

 

Kan også nevne at jeg ble ordentlig glad da jeg så Joppe rullet inn på parkeringsplassen på Vikingskipet, når det var VACN-treff der:) Moro og få sett den i det virkelige liv.

 

S4300178.jpg

 

Slengte visst med et bilde i samme slengen, som jeg tok da.

 

Edit: Div.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Classicgruppa i vacn var på cruising i helga som var...

Vi var i Rjukan og omeng, der vi besøkte bla verdens eneste dampdrevne ferge "Imnonia".

 

Her er noen bilder av Joppe fra denne tatt av Ole C.

 

"Joppe" og "Effektief"

 

MG_4766.jpg

 

Kjørebilder:

 

MG_4781.jpg

MG_4793.jpg

 

 

Fra jernbanetomta på Notodden:

 

MG_4822.jpg

MG_4823.jpg

 

På tur opp Gaustadtoppen...

 

MG_4949.jpg

MG_4958.jpg

MG_4963.jpg

 

3 x klassiske felger:

 

IMG_4982.jpg

 

På tur hjem i vakre omgivelser...

 

IMG_5005.jpg

 

Bobla til Geir er dritkul...

 

MG_4816.jpg

MG_4834.jpg

MG_4811.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg gjort noe som kanskje noe vil synes er dumt... JEG HAR SOLGT BBS RS'ene... :shake

 

Kanskje dumt, men føler at man må fornye seg litt til neste år og har allerede funnet tre alternativer som vil være pent (og dyrt) Lager en poll på dette...

 

Her er i allefall kandidatene (alle er fra HTN og i dim 8 x 14)

 

Kandidat 1: HTN Rennsport

 

HTN-Rennsport-Carbon-Look.jpg

 

Kandidat 2: HTN KS-design

 

HTN-KS-hochglanz-800.jpg

 

Kandidat 3: HTN FOX-design

 

IMG_0259.jpg

 

 

Vil si det var litt dumt å selge felga. Menn htn er jo de kuleste felgene du kan få tak i mener eg. :)

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra jernbanetomta på Notodden:

 

 

For å pirke litt: Bildene er tatt på Jernverkstomta. På området rundt jernbanestasjonen i Notodden er det ikke fullt så idyllisk;)

 

Og ferja heter "Ammonia".

 

Velkommen blant oss som kjører med 14" til neste år. Aksfølelsen med 16V er helt uslåelig:thumb:!

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å pirke litt: Bildene er tatt på Jernverkstomta. På området rundt jernbanestasjonen i Notodden er det ikke fullt så idyllisk;)

 

Og ferja heter "Ammonia".

 

Velkommen blant oss som kjører med 14" til neste år. Aksfølelsen med 16V er helt uslåelig:thumb:!

 

Ja, felga ble henta i dag... Så da er det bare å spare til nye... Hva mener du jeg skal velge av de tre alternativene?

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, felga ble henta i dag... Så da er det bare å spare til nye... Hva mener du jeg skal velge av de tre alternativene?

 

Vanskelig å si. Rennsport eller KS-design, men jeg greier ikke å bestemme meg for hvilket av de to designene jeg liker best. Tunga på vektskåla måtte eventuelt være at førstnevnte er vesentlig lettere å holde reine. Om du skal ha borra/slissa skiver og relativt harde Ferrodo-belegg (som jeg har nå) er det greit å ha noe som man ikke behøver flaskekost for å holde reint...

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Over påske blir "Die Aller Vaerste" registrert som en klubb/organisjon/forening og dette åpner for loddsalg på "Joppe"

 

Vi setter opp 1000 lodd med en prislapp på 50,- pr. lodd... Ingen av oss innen for Vaerste får delta i trekningen selvfølgelig...

 

Synes dere dette kan være en god idè?

 

 

 

Ble det noe av det lotteriet deres? I tilfelle...er det mulig å få kjøpt lodd nå? ;)

 

 

Carl Otto

'97 Multivan TDI, '91 Caravelle Syncro TD, '79 VW Westfalia camper, '67 Transporter varebil, '90 Golf cab

x '82 911 turbo, x '73 Transporter varebil, x '72 Transporter dobbelkabiner, x '58 1200 Boble, x '84 Golf 2 GTI, x '85 Jetta diesel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår