MrLucky83 Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Takk for fine bilder supraguy :) Siter -+- Drift Fury -+- Volvo740 Bmw e30 320 M5 motor Mercedes 190e V8 (nye prosjektet) -+- Drift Fury-+- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Follostyling Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Så du stoppa midt på banen etter nesten en runde MrLucky83. tok bilde av bilen din også.. sto å snakka me en av de gutta på 242`n å han så at den var bremsa til 678 men mulig de har forandra ladetrykke eller noe da.. var jo en søt turbo oppi der. Siter volvo 240 tic T-red styling, super dtm osv. prosjekt volvo 245 b21et 77 mod. volvo 240 86 + volvo 245tic 87 245 78/90 me b23ET 60/60 polo 6n me rieger styling-seat toledo 94 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 bra bilder supraguy.. når kommer filmen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Mr Lucky: Bare hyggelig. :) Synd med girkassa da. Hadde gleda meg til å se litt frisk slædding. :P Sens: Takk. Vet ikke helt enda. Var en kamerat som filma. Skal hjelpe til å få redigert filmen snart. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 -Supraguy-: Filma dere helt til det ikke var mer kjøring (kl. 21:00 eller noe sånt)? Vi kom ca. 20:00, og det hadde vært gøy å se noe film av doningen. :) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Desverre ha|||on. Vi måtte dra kl 6. :( Men det var jo mange som filma. Noen er vel medlem her vel? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Er jo ingen som drifter lenger, er det blitt forbud mot sideveiskjøring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Da skulle du sett ha|||on på slutten. Ganske frisk kjøring da ja. Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Da skulle du sett ha|||on på slutten. Ganske frisk kjøring da ja. det fikk jeg ikke med meg nei, bare lurte...mener å huske det var friskere kjøring i fjor på slike treff enn de som har vært hittil i år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Det treffet som ble avholdt 2.mai da henrik og bruningen herja med sølvpilen fikk de erta på seg en stor feit faen som var så forbanna på kjøringa deres,mente at de ødela for alle de andre utpå der med den sladdinga si..men de som virkelig gjorde kjøringa sur for alle andre var de porschene som ble liggende å dytte de foran.. Henrik og de som var der for å kjøre breit venta til sistemann hadde passert dem,så begynte de med sladdinga si..var ikke til bryderi for noen. Vi snakka med han ene karen som var med på arrangeringa etterpå og han sa at på neste treff ville sladding bli tillatt KUN i langsvingen...morro vettu... Det er jo i s-ene på baksia som er morro å kjøre breit... Så skal folk med sånn innstilling arrangere treff blir de nok flittig besøkt av de som kun kommer for å brenne dekk. Det er jo akkurat det folk vil se,blårøyk og spektakulær kjøring. Sporvalg og rundetider kan nsk ta seg av. Får håpe at svenskene har annen innstilling til dette når de skal ha treff oppå der til fredan...ååå,som jeg gleder meg!!!! Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Helt enig. Kommer til å tape mye på at ikke folk for slædda annet en langsvingen. Blir morro til freddan ja. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 ja..Jeg sa til han ene vakta sist gang, som stod med walkie talkien at det må vel for f*** meg være lov å legge ut ræva på bilene!! det blir kjedlig å stå å se på når det kun blir vanlig bane kjøring... Syns det blir litt mye porscher til tider og.. på vært eneste treff så er det jo 20 stk porscher som kjører rundt og rundt banen.. Er lov til å showe litt :) Han med den grønne 200sx s14`en kunne drifte..sammens med en kammerat av kammeraten min som kjørte den cossworthen med en lykt..og han med Evo T.M edition! Hallon fikk jeg desverre ikke med meg.. selvom jeg var der fra halv 5 til 8. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrLucky83 Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Ill be back.. ny forsterka girkasse på vei nå.. se om den varer lenger :) Siter -+- Drift Fury -+- Volvo740 Bmw e30 320 M5 motor Mercedes 190e V8 (nye prosjektet) -+- Drift Fury-+- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Ill be back.. ny forsterka girkasse på vei nå.. se om den varer lenger :) Hva skjer med den E30en du har i signaturen din, da? :) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cross-box Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 i denne er det ca 350 hk, førern var utrolig fornyød, han måtte gi seg pga bensin mangel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg