sooocool Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Og HER: AVH og AVIC modellene til Pioneer er også utstyrt med IPBUS, så å si at "P" betyr at spilleren har IPBUS eller ikke blir feil. feks AVIC-X1 har IPBUS selv om den ikke har noen "P" i navnet sitt. Alle spillere med "P" i navnet sitt har heller ikke IPBUS både INN og UT. Men greit, vi sier du har rett og så er vi ferdig med denne diskusjonen. haha :D svært så påståerlig du var da, ;) er mange før deg som har forsøkt seg på min viten og tapt uten å engang forstå det. nå er det din tur og du bare driter deg ut mere og mere !!! :D haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Hehehehe, jeg måtte le litt når jeg så det. Du er blitt hakket så mye på at du tente jo bare med én gang nå. :( Deleted har rimelig peiling han også, du har sikkert sett prosjektet hans på carputer.no? joda jeg har sett det prosjektet :) blir spennede og følge med på, håper bare "delited" har litt mere greie på tingene der en det han har vist til nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 For å bli ferdig med denne diskusjonen: Alle spillere med P i navnet sitt har ip buss. Alle skjerm modellen fra Pioneer har Ipbuss. Referer til Pioneer norge v / Sten R Waler Ipbussen er for tilkobbling av f.eks Dab Cd skifter Hard disk (ikke lest hele tråden) Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 ps: legger til at dette med PIONEER har jeg i huet, og før dere skriver noe som dere mener er fakta, prøv i det minste å skriv fakta !!!!! er lei av at alle forsøker å sverte det jeg skriver her, på tide å gi meg litt kredds!!! hmmmms, tvilsomt at du har det i huet, men det er nå så... Til alle andre så kan dere hente infoen på denne siden: http://www.pioneer.no/no/content/faq/support/faq/bilunderholdning/forkortelser.html Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 haha :D svært så påståerlig du var da, ;) er mange før deg som har forsøkt seg på min viten og tapt uten å engang forstå det. nå er det din tur og du bare driter deg ut mere og mere !!! :D haha Nå er du som alle andre her er mot deg... Selvinnsikt er bra! Og jeg er ikke akkurat enig i at mange har "tapt" mot deg uten engang å forstå det. Du mener kanskje du hadde rett, mens de mente det motsatte. Trist Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Nå er du som alle andre her er mot deg... Selvinnsikt er bra! Og jeg er ikke akkurat enig i at mange har "tapt" mot deg uten engang å forstå det. Du mener kanskje du hadde rett, mens de mente det motsatte. Trist Du trenger ikke å være enig i noe som helst Psychopat :) .. det er de få gangene noen klarer å finne info på nettet som beviser det jeg sier, de gangene holder alle plutselig kjeft!! de har tapt... det blir helt stille :D haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Hehehehe... Jaja. Nei, sant; jeg trenger ikke være enig i noe som helst. Men jeg kan jo være uenig :P Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oaa Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Back to topic, folkens? ^^ På min Pioneer DEH-P725R-W er det ein kvit kontakt bakpå med mange pinnar, på samme måte som ISO kontaktane. Nokon som veit kvar eg kan få tak i bare kontakten? På ein butikk ala biltema eller clas ohlson? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oaa Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 og enda eit spm. Er det ein kontakt som denne: http://bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1325 som eksisterer til ein meir behagleg pris? :p er budsjettbudsjettbudsjett x5 prosjekt :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Denne til 250,- INKL. frakt, ved forskuddsbetaling. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 hmmmms, tvilsomt at du har det i huet, men det er nå så... Er det noe som helst i det huet der, da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Er det noe som helst i det huet der, da? :) slutt med den frekke tonen der a, har mere i huet en det du liker!! er mere kritisk til dine kunskaper og det burde de med peiling også vite etter alt det du har kommet med ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Du trenger ikke å være enig i noe som helst Psychopat :) .. det er de få gangene noen klarer å finne info på nettet som beviser det jeg sier, de gangene holder alle plutselig kjeft!! de har tapt... det blir helt stille :D haha hmm, er nok heller det at det blir stille fordi de gir opp siden det er nyttesløst å diskutere med deg uansett. kan ikke huske En gang du har endret mening, uansett hvor mye "teori" vi har kommet med, både selv-lært, fra internett og fagbøker. å hva er det du/noen har funnet på nette som har støttet dine teorier når alle andre har vært uenige? det eneste jeg har sett at du har dratt fram er hovedsaklig lanzar-manualen din... ikke det at jeg har lest alt som er på forumet, men. bekalger litt off topic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg