Vomaz Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Snakka akkurat med Pedersen og han hadde litt andre meninger enn vi har kan man si.... hva mente de? Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Med bilstein rally og senkefjærer ville det gå kanskje 2-3 bunn dempinger også var dempern ødelagt. Var eneste Bilstein Sprint og Bilstein Racing som var brukende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Volvokvaløya, har du montert de demperne på bilen din og prøvd.. Hva ble resultatet hvis du har testet? Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Med bilstein rally og senkefjærer ville det gå kanskje 2-3 bunn dempinger også var dempern ødelagt.Var eneste Bilstein Sprint og Bilstein Racing som var brukende. Så hvorfor anbefaler de, og selger de sammen med senkefjærer da? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Øyvind:Har koni nå,venter på at Bilstein skal komme nå så jeg får montere. s13:Pedersen sa at dette ikke var brukelig,var kun bilstein sprint,racing og sport club som brukelig på senkefjærer. Kollevold mente omtrent det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Får måle litt på dem, og evnt hive dem en tur i svarven da. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 nissan:men jeg er forsåvidt enig med deg,har kjørt med gule r-sport og kappa r-sport fjærer,er jo egentlig ment for rallycross med lang fjæringsveg,og det var noe så inni rævva stivt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 hei jeg har noen frontdempere fra volvo de er orange og så er stanga like tykk helt opp til gjengene er det r-sport noen som vet....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 R-Sport dempere var i gule og oransje ja. Oransje var vell en mildere versjon av de gule rally demperne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 ok takker fikk dem av sjefen min som har ryddet garagen for volvodeler. og siden det var bare jeg han kjenner som er volvofrelst så fikk jeg dem,skal sette dem på 240 i påsken tenker jeg har gule r-sport på 140 og den er lovelig stiv ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 De oransje tilhører det vanlige senkesettet du fikk kjøpt hos Volvo, fungerer helt ok. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 nissan:men jeg er forsåvidt enig med deg,har kjørt med gule r-sport og kappa r-sport fjærer,er jo egentlig ment for rallycross med lang fjæringsveg,og det var noe så inni rævva stivt! Eg har liggende både gule R-sport og de orange R-Sport. De gule R-Sport er en del kortere en original lengden som de orange har. Skal mye til for å bottne de ja. Eg kjørte med GT fjær fremme trur tråd dia var 15mm+ og de mykeste original fjærene bak, Meget meget bra, det med å bruke myke fjærer bak er for å få ræva til å sitte bedre ( ikke så spretten). Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Eg har liggende både gule R-sport og de orange R-Sport.De gule R-Sport er en del kortere en original lengden som de orange har. Skal mye til for å bottne de ja. Eg kjørte med GT fjær fremme trur tråd dia var 15mm+ og de mykeste original fjærene bak, Meget meget bra, det med å bruke myke fjærer bak er for å få ræva til å sitte bedre ( ikke så spretten). Så det lønner det er like bra med orginale dempere bak når man skal senke? så ræva sitter litt bedre? Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Så det lønner det er like bra med orginale dempere bak når man skal senke? så ræva sitter litt bedre? "ikke" demperne. De originale demperne er sykkelpumpe i forhold til de Gule R-Sport! Skift demperne til noen med en kraftig Re bond, Men fjæra bak kan du bruke, de med minst tråd dia. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 "ikke" demperne. De originale demperne er sykkelpumpe i forhold til de Gule R-Sport! Skift demperne til noen med en kraftig Re bond, Men fjæra bak kan du bruke, de med minst tråd dia. Hehe.... Er ikke ute etter no sinnsyke greier... det er en bruksbil... ikke no performance kjerre lissom....:P Men tror du det funker greit med biltema ny dempere, kontra de gamle sitter på? Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg