Gå til innhold

hvor kjøpe dempere og hvilke

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nissan:men jeg er forsåvidt enig med deg,har kjørt med gule r-sport og kappa r-sport fjærer,er jo egentlig ment for rallycross med lang fjæringsveg,og det var noe så inni rævva stivt!

Eg har liggende både gule R-sport og de orange R-Sport.

De gule R-Sport er en del kortere en original lengden som de orange har.

Skal mye til for å bottne de ja.

Eg kjørte med GT fjær fremme trur tråd dia var 15mm+ og de mykeste original fjærene bak, Meget meget bra, det med å bruke myke fjærer bak er for å

få ræva til å sitte bedre ( ikke så spretten).

Ludvig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har liggende både gule R-sport og de orange R-Sport.

De gule R-Sport er en del kortere en original lengden som de orange har.

Skal mye til for å bottne de ja.

Eg kjørte med GT fjær fremme trur tråd dia var 15mm+ og de mykeste original fjærene bak, Meget meget bra, det med å bruke myke fjærer bak er for å

få ræva til å sitte bedre ( ikke så spretten).

Så det lønner det er like bra med orginale dempere bak når man skal senke? så ræva sitter litt bedre?

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ikke" demperne. De originale demperne er sykkelpumpe i forhold til de Gule R-Sport! Skift demperne til noen med en kraftig Re bond,

Men fjæra bak kan du bruke, de med minst tråd dia.

Hehe.... Er ikke ute etter no sinnsyke greier... det er en bruksbil... ikke no performance kjerre lissom....:P Men tror du det funker greit med biltema ny dempere, kontra de gamle sitter på?

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider