texas_ranger Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 heisann. nå har jeg sett meg lei på den gamle corollaen til bestemor som bare blir mere og mere slitt som årene går, derfor skal jeg overaske ho med og finne en fin bil til ho som jeg kan ta med opp til ho slik at ho kan prøve den selv. ( ho kommer aldri til og se på bil selv så lenge den andre går) kvalifikasjoner: *automat gir (ho klarer ikke manuelle gir lenger) *liten bil *bruker lite på mila *sikker ellers er det ikke så nøye med alt det andre. det er tross alt ei gammal dame som skal kjøre bilen, og ho har nok med og finne ut av fjernkontrollen så alt elektrisk utstyr er ikke så nøye. tenker mest på ny bil da ho har penger som gress (men er redd for og bruke de) så hvis jeg finner en fin liten bestemor bil med automat gir så skal jeg prøve og få ho til og kjøpe den. har sett litt på den nye corollaen, noeon som har noe og fortelle om denne? noen som har noen tips og komme med? gjerne pris, spesifikasjoner og annen info Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Den nye Nissan Note :) den er snasen synes jeg da.. Link her: http://www.nissan-note.no/ Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 En liten jappse bil er å foretrekke, enten en liten Toyota Corolla, eller en Toyota Yaris. Liten bil, bruker lite bensin, og utrolig driftsikker. Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Toyota Yaris, eller Toyota Aygo er vel bra bestemorbiler? :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 min bestemor kjopte ihvertfall seg en Peugeot 206CC, hu er ganske saa fornoeyd. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Yaris, Corolla eller en Excursion :). Aygo`n blir vel kanskje litt liten, selv for en gammel dame? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Toyota Yaris, eller Toyota Aygo er vel bra bestemorbiler? :) Yago koster fra 140 000 og oppover, og kan bli en skikkelig fin bil, om du tar med stylingkittet til den :jackinbox Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Yaris, Corolla eller en Excursion :). Aygo`n blir vel kanskje litt liten, selv for en gammel dame? Excursion...:oohh hehe, genialt! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Hva med en Kia Picanto, de Kia bilene er blitt utrolig bra, så er de billige og sikre. http://www.kia.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 har var det kommet mye på kort tid :P menne noen som vet hvordan det er med automat kasser på yaris? finner ikke noe på sida dems om dette. og hvilkene motorer har jeg valget i mellom med automat kassa? takk for forslag :D:tannløs Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 hu kjører automat fra før ja går jeg ut ifra! ellers kan det bli vanskli! syns det er bra med bestefar...er god til å kjøre bil og alt sånn ikke no med det...MEN han skal IKKE ha automat...det blir for mye å følge med siern! nekter helt å kjøre det for han VET det blir mer å følge med...hehe...ler like jævli hver gang jeg... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Yaris må jo være ideelt.. den fåes vel med halvautomat også.. om hu fremdeles vil ha girspak men ikke clutch Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 En litt "fresh" Volkswagen Lupo for bestemødre med litt "stil", automatgir er det også;) http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1059748 Bare tenk deg bestemora di cruiser med den til butikken:tannløs Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 hehe kul bil det der :P men er nok ikke noe for bestemora mi du :P nei ho har ALDRI kjørt automat men ho MÅ lære seg det, er da ikke vrient, bare og trø på gassen så går den av seg selv.. sakl jeg alltid få lært ho (selv om jeg aldri har kjørt automat selv) men tenk dere ho ligger på andre gir i 80 sona, fult turtall.. og bruker 5 min på og komme seg ut av garasjen pga ho ikke klarer og slure på kløtsjen.. og blir noen stygge nazi sladder i lys kryssa av og til.. som dere sikkert skjønner er tida med manuelle gir og kløtsj over for hosses del, enten får ho kjøre automat eller så får ho bare la være og kjøre i det heile tatt.. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Har kjørt endel Yaris Verso med automat, og den gikk greit den. Var jo ikke noen racer, men automaten fungerte bra. Kanskje litt uvant for henne med digitalt speedometer? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg