Gå til innhold

Hvordan bil for å dra jenter?

Ranger emnet


buskmann

Anbefalte innlegg

her jeg kommer fra, er det de med volvo 240 som drar "damer" (jenter på 12 som i alle fall blir gravide 4-5 ganger i fylla før de er 16) så er de slike du er ute etter er det bare å komme til ørsta, kjøpe et vrak av en volvo 240, rulle den me bengalakk, finne fram vinkelsliperen å kappe fjærene, å til slutt "pynter" du me posete skinnsetetrekk og en fin haug wonderbaum, da blir de dame på deg;) :p

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer ikke på denne tråden fordi jeg tror trådstarter er seriøs, men fordi det garantert er andre der ute som tenker slik men ikke tør å spørre.

Jeg vil heller ha en bil som absolutt ikke drar damer enn å finne ut at dama jeg er sammen med liker meg pga av bilen, så inndirekte er det bilen hu er forelska i.

Setter mere pris på kommentarer som "pen bil" om det kommer fra gutter. Ikke no homogreier, men jenter(flest) har ikke smak og peil på bil. Er det noe rosa til stede , en dumpventil eller om anlegget spiller den musikken hu liker, er det som regel nok til at bilen blir betraktet som fin.

 

Kom deg ut av adidas-dressen og treskoa, få på deg noen nye filler, klipp deg og ta deg noen timer i uken på treningsstudio, finn deg en hobby og vær sosial så kommer damene deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E36 325i cab drar damer samt 325i coupe med de rette modsa (mine tidligere biler) men om du satser på dame som liker deg pga bilen har du tapt....

 

tapte selv, hadde ei som slo opp med meg etter en sommersesong med 325i cab'n min... var jo høst og ikke noe mere morro da følte ho...

 

så jeg har lært... damer som tiltrekkes av bil og ikke typen er søppel...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan umulig være bilen. Jeg har Suzuki SJ413 og har med meg jenter i bilen hver dag....

Riktignok ei som sitter på til skolen hver dag da men

 

Jenter er bare ekstra vekt. Kan årne seg jenter utafor bilen isteden...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har en Opel Vectra 1.7TD nå. Ingen jenter vil sitte på med meg, og jeg vil påstå at jeg er en god sjåfør. Jeg tror det kanskje kan være bilen som gjør det, for kameraten min som har en Mercedes C180 har seg med jenter i bilen stadig vekk. Det er nok fordi han har Mercedes. Jeg vil også ha med meg jenter i bilen.

 

Vil det hjelpe å sette på lettmetallsfelger tror dere, eller bør jeg få meg en helt ny bil?

 

Extreme%20Makeover.sized.jpg

-98 BMW Touring M-Sport

-87 Golf MK2 - Solgt

-82 Fiat 127 Sport - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår