KloA Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 ta et bilde så vi får se den fra den "bra" siden da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Har ett bilde fra inni da jeg tok de andre der, slenger det ut jeg tommy. bare siifra hvis jeg skal fjerne det Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Hva er det du har der jeg har sete varme knappen? noe bensin greier ser det ut som... Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 det er noe bensinmerke.. men ikke i bruk, er bare en lite hull i den, sikkert vært en knapp e.l fra forrige eier. Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 har sånt merke jeg og ;) . turtelleren så mye bedre ut innenfra. lite forslag ? hva med å lakke den svart bakpå så den passer bedre inn med bilen sett utenfra ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 få bort denna kjempe store tulrelleren er so stykt, Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 går tregt her nå. venter forsatt på fangere og sideskjørt. skulle komme i slutten av august. å det skal bli deilig. liker ikke at bilen er halv ferdig. ellers såhar jeg fått ny g lader. samme opplegget men med bredreims drift. halvårs forsikkering er tatt i bruk å til vinteren venter et stort prosjekt om stereo og motor. hva som blir blir forøvrig en hemmelighet med meg selv:) kommer update så fort ting faller på plass:) Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grinder_MB Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Hvordan kobler dere Bar instrumentet på kompressoren for og vise trykk?:... manual anyone?.. Siter ---------------------------------------------- X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0 X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v 92- Ford Probe, 24v, "medeier". ---------------------------------------------- Det fins ingen problemer, Kun løsninger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Hvordan kobler dere Bar instrumentet på kompressoren for og vise trykk?:...manual anyone?.. samme som på turbomotor, kobler til vakum på målere. Kan f.eks sette på ett t-stykke på vakumslangen fra innsug til bensintrykksregulator. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grinder_MB Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 samme som på turbomotor, kobler til vakum på målere. Kan f.eks sette på ett t-stykke på vakumslangen fra innsug til bensintrykksregulator. aah, things seems easyer;) Siter ---------------------------------------------- X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0 X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v 92- Ford Probe, 24v, "medeier". ---------------------------------------------- Det fins ingen problemer, Kun løsninger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Hvordan kobler dere Bar instrumentet på kompressoren for og vise trykk?:...manual anyone?.. OMG :doh Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Hvordan kobler dere Bar instrumentet på kompressoren for og vise trykk?:...manual anyone?.. Pass på at du har turbo på motoren også da. Ellers er d jo lite vits :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 flott bil:D stå på! Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 takktakk... fikk beskjed om at stylinga var kommet men seff var frontfangeren sprekt. håper på å ha de veldig snart.. kjedelig uten:( Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Hvorfor har du den store turteller'n ? Når du har i dashen... Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg