KrsTøffersen Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Har tenkt på de sharif pakkene.. Men har mer lyst å spare litt ekstra og kjøpe oz felger eller noe sånt. Noen skikkelig rå:) Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Fiks fangeren og kanalen som 1. prioritet, la felger og evt. senkesett være 2. prioritet. Ta ellers resten etterhvert. Ingenting er styggere enn en bil med spoilere/fancy lykter og alt sånt, men med stålfelger, hjulkapsler, sprukket støtfanger og småbulker.. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Fiks fangeren og kanalen som 1. prioritet, la felger og evt. senkesett være 2. prioritet. Ta ellers resten etterhvert. Ingenting er styggere enn en bil med spoilere/fancy lykter og alt sånt, men med stålfelger, hjulkapsler, sprukket støtfanger og småbulker.. Helt enig! Fix heller alt SOM MÅÅÅÅ Fixes. så etter på gå løs på å gjøre bilen mye bederE;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Ja er nok noe i det ass:P Får ta ting sakte men sikkert da:) Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 ja, vet litt gammal post.. Men har det skjedd no mer med bilen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Kult at noen er innom her også da:P Jeg har ikke fått gjort så mye som jeg ville, pga. jeg måtte fikse bremser og rette opp litt lakkskader. Eneste jeg har fått gjort er å sette på nye baklykter:) Skal ta bilder så fort jeg kan tenker jeg;) Men neste steg blir felger. Noen som vet om billigere tilbud en 18" RS2 fra Sharif? Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Kult at noen er innom her også da:P Jeg har ikke fått gjort så mye som jeg ville, pga. jeg måtte fikse bremser og rette opp litt lakkskader. Eneste jeg har fått gjort er å sette på nye baklykter:) Skal ta bilder så fort jeg kan tenker jeg;)Men neste steg blir felger. Noen som vet om billigere tilbud en 18" RS2 fra Sharif? vet ikke jeg, men syns ditt prosjekt er interesant siden jeg vurderer å kjøpe meg samma bilen (bare ikke hightline da =( ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Du bør ikke kjøpe noe ENDA billigere enn sharif sine (om du skal ha nytt da). Det er viktig å kjøpe noe av litt kvalitet så du ikke har kast i alle felgene etter første sesong. :) Bare et tips. Om du kjøpe dårlige felger, så kjøp litt større dekk, f.eks 45 i profil. Så du ikke slår dem skjeve på første grusvei :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Enig i det Stingah. Vil gjerne ha så lav profil som mulig, uten at jeg slår istykker felgene hver gang jeg kjører over fortauskanter:P Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Har nå hatt lappen et par år nå, men aldri kjørt over noen fortauskanter enda :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Kjører over fortauskant hver dag ut og inn av garasjen. Sånn er det når man bor midt i byen:P Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 så en vikt lav bil er ikke noe alternativ altså :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Jah, da har jeg endelig tatt noen bilder! Er jo ikke skjedd så mye da, men regner med å få på senkesett i nærmeste fremtid. Fått en fin pris på det, så må bare spare opp litt først:) Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Er jo ganske fin bilen din da, selv om du ikke har gjort så mye med den enda cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo6N Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 fin bil du har fått deg:) men sett på deksla/senterkoppen i felga dine så blir den enda litt penere liten detalj som gjør mye med helheten på bilen din lykke til med bilen lite tips ang felger er a8 felger i 19" fra sharif det er konge hjul på sølv golf4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg