G.T.I Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Måtte fint finne meg i å kaste ut alt som befant seg undet gulvteppet mitt i dag. Bilen har stått ute i vinter og det var tydeligvis nok. Kan man bare stikke på biltema og kjøpe noen matter? kan jo selvfølgelig det, men finnes det en bedre måte å gjøre det på? Bilen akl pusses opp og jeg vil gjøre jobben så bra som jeg kan klare å få det. Finne nye orginale matter er vel helt skutt å prøve på. NB! Kjøper gjerne svart gulvteppe m'm . jetta 1990 mod. Noen som har ett liggende? Moi m. Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 du kan godt kjøpe andre matter... vill jeg nesten ha gjort.. fått tak på noen som demper bedre enn de originale :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Jeg kjøpte lyddempingsmatter fra biltema da jeg MÅTTE skifte mine. Hvor mye dem demper er en annen sak.. jeg er iallefall fornøyd. Betalte litt i overkant av 200,- for hele gulvet foran. Bak la jeg bare 2stk matter, men de fungerer bedre enn de originale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Godt å vite at de fra biltema er brukanes. det er ikke akkuratt penger i banken, men jeg vil prøve å finne noen tilsvarende orginale og kanskje bedre ;) . takker for svar folkens. gleder med til å kaste meg over resten av bilen :) Kommer til å bli mye og gjøre frem mot sommeren. Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Går det an og bruke "sveise matte" til isolasjon av bagasje rom? tenker på sånn matte med alu på? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Er ikke disse veldig stive, tykke og vanskelig og dandere? Tror prisen ligger på rundt 1000,- pr kvm. Har faktisk aldri tatt i en slik matte før heller, så denne uttalelsen min er kanskje ikke verdt å ta veldig seriøst :) . Kan noen fortelle meg evt. matter man kan kjøpe bortsett fra de på biltema?? m'm Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 jeg tenker på de som blir brukt på sveise verksted.. sånn med tynt aluminiumsfolie på ene sida!! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Det er sånne nasaspaceship matter de har på biltema. Tynn folie på den ene siden og lim på den andre mener jeg med en viss usikkerhet:rolleyes: . hva mener du om å putte disse mattene under gulvteppet? de orginale er jo mye hardere og disse er mykere. får jo sånn "soft" gulv i bilen da. Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Tenker du på asfaltmattene som ligger på gulvet? Isåfall kan du dra på Torshov og kjøpe i forskjellige størrelser og klaske på igen... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Tusen takk :afro . da blir det tur til bilrekvesita'n. Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Det er sånne nasaspaceship matter de har på biltema. Tynn folie på den ene siden og lim på den andre mener jeg med en viss usikkerhet:rolleyes: . hva mener du om å putte disse mattene under gulvteppet? de orginale er jo mye hardere og disse er mykere. får jo sånn "soft" gulv i bilen da. Tja, litt mykere blir det jo, men du har jo gulvmatta av plast liggende oppå, og den er ganske stiv. Jeg merker ikke noe spesielt.. :tannløs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 HVa er greia med de grå flate posene som er fylt med sand? har de noe med fukt absorbering å gjøre? Ser fortsatt etter nytt gulvteppet. Så skrik ut og du har til salgs :oohh Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg