Bue Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Hvordan er fjernkontrollen på den de har på mobilsentruum da? Er det den på hovud bildet eller den andre? Vil ha en slik kontroll som er mest mulig firkantet :jackinbox Er ikke så glad i runde ting :coplight Hva er det med det andre bilde, der er mer firkantet kontroll... Den vil jeg ha:) Følger den med eller? Følger med de to firkantede kontrollene du ser på det ene bildet. I hvertfall slike jeg fikk med min. Siter [ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS [x] 2001 Volvo V40 1.9D [x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler [x] 1974 VW 1300S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 enforcer *grøss* Huff... Jeg har en Enforceralarm på bilen som skal få ny tomt med utsikt mot skogen til sommern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Ikke å få kjøpt f.eks en 4 kanals fjernkontroll med releboks? Kunne vært koblet på mye artig;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Defas alarmer har muligheter for tillegsutstyr. Er en bryter med 3 valg på fjernkontrollen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Joda, vet det. Men gidder ikke å koble opp alarm, så er litt overflødig med hele pakka. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 ja fy faen så mange defa og enforcer alarmer jeg har rivd ut av biler og kobla om.. ææææsj :P også så mye ræva arbeid a gitt.. folk har bare fått kasta alarmen inn i bilen.. akkurat som folk som har kobla fjærnlys selv. ææsj Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Tvinna kabler med en liten bit maskeringstape og bare pressa alt skitn oppunder sparkaplata. Sånn skal det gjøres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Jeg hadde brann i turbovogna for en par uker sia, der var +kabelen fra batteriet til "fordelerboksen" på framskjermen skjøta (pga Maxxima-batteri). Her var skjøten bare tvinna sammen og teipa, riktignok med elteip - MEN! Det var heldigvis ingen skader annet enn på den ledningen og en sikringsholder. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Det var enda godt da. Spesielt på ledninger som leder mye strøm så er jo sånne koblinger idioti. Men på små ledninger med lave strømmer er det greit nok å tvinne og bruke krympestrømpe med lim utenpå. Skjøtehylser med loddetinn inni er en fin ting, men koster litt mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 utrolig at hjernen (eller hva det nå er) som satt ca 5 cm unna der det brant ikke tok skade... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arcus Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 blinker blinklysa også da? har sett en 740 me fjernstyrt sentral lås å der blinket blinklysene,, var veeeldi fancy:P Siter -Mercedes 230 E, Subaru 4x4 Volvo 240 GL,Bmw 325i Cab,Mercedes Benz 300 Diesel,Volvo 740 GL, Volvo 244 DL,Volvo 245 DL,Bmw 320i M-teck ,Bmw 318,Nissan King cab,Suzuki sj413,Honda Civic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Blinker i blinklysa både med Defa og Enforcer. Enforcer har i tillegg et stygt pip når du låser/låser opp bilen. Den er iriterende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bue Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Kan få det til å blinke med den pakka fra mobilsentrum.no også, men er vel ikke lagt opp til det når den kommer. Alt du trenger er et rele eller 2 å koble det til på nødblinken. Gjort det på min, å har funket fint i ett år nå. Siter [ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS [x] 2001 Volvo V40 1.9D [x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler [x] 1974 VW 1300S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg