Gå til innhold

Selges: Aytronic SM2

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Autronic SM2 med 1.93 chip selges.

 

selges med waste spark tenning

ledningsnett tilpasset volvo 2-3-7-9 serie men passer oxo godt til andre biler med 4syl

alt av tempfølere og givere

 

dette sprutet kan støtte antispinn noe som ikke enda er tilgjenglig med nye

sm4

 

kan selges med siemens 820cc dyser

 

kan selge kun tenning

 

Er kun for å kunne styre de variable kammene i M3 motoren for å få en enda sterkere motor fra bunnen av at jeg har lyst til å selge.

 

De som har lyst på antispinn bør derfor vurdere dette.

 

pm eller 92217804

Bmw M3 Turbo

Nissan king-cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva kostet det med dyser tenninsmoduler coiler 2 halefektsensorer og vanntetette skjøtekontakter da. er det du må regne på da.

 

dere må nok ha prøvd å handle litt deler før dere utaler dere der.ikke bare sitte på nett å klage på alle som har priser dere ikke liker.

 

kan bruke sprutet mitt jeg men dette er da en mulighet for en som vil ha det ferdig plug and play og vil slippe unna full pris.

 

frem til sm4 kom til for et halvt år siden var dette det gromeste sprutet til autronic med antispinn.

Bmw M3 Turbo

Nissan king-cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva kostet det med dyser tenninsmoduler coiler 2 halefektsensorer og vanntetette skjøtekontakter da. er det du må regne på da.

 

dere må nok ha prøvd å handle litt deler før dere utaler dere der.ikke bare sitte på nett å klage på alle som har priser dere ikke liker.

 

kan bruke sprutet mitt jeg men dette er da en mulighet for en som vil ha det ferdig plug and play og vil slippe unna full pris.

 

frem til sm4 kom til for et halvt år siden var dette det gromeste sprutet til autronic med antispinn.

 

hva skal du handle deg nå da?? 20lapper er ikke så gæærnt for alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir sprutet solgt skal j ha autronic igjen men da sm4.sm4 grunnet trigginga av motoren og at j kan styre vanosen med den.

 

autronic er et kjempsprut. var helt rått når volvo 16v turbo motoren min skulle justeres.

 

etter 45 min med auto tune så var det rett ned på statoil å ta noen piruetter

 

er en grunn til at det heter sm2 og sm4. sm4 er liksom oppfølgern med noen forandringer. er ikke noe dårligere sprut av den grunn.

 

for der med volvo er det veldig bolt on da. triggerfeste på veiv og fordeler så er det meste i boks.

Bmw M3 Turbo

Nissan king-cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår