jeg ruller Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Jeg går automasjon vk1 og tenkte jeg skulle nytte meg av dette å lage no kult til 242 min. Ved hjelp av tre brytere skal jeg lage nytt start oppleg til bilen. Det skal først være en knapp som går på tenninga, her skal jeg bruke org releet. og skal det være en start knapp til motoren der trenger jeg ikke noe, holde funkjson så den er bare kobla rett igjennom en start bryter. Så til slutt skal jeg ha en stopp bryter som slår ut releet på tenninga så motoren stopper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Her: http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=XR6002CF&vg=1394&vgpath=Varekategorier/1394 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Og her: http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=EM1002A&vg=&vgpath= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 LOL.. her: http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=EM6009&vg=&vgpath= Eller se bare her: http://www.bsbildeler.no/butikk/searchresult.aspx?search=start Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Jeg hadde vel heller brukt energi på noe annet meen.. tøft med noe som ikke så veldig mange andre har... Men har du vurdert at andre kan starte bilen din uten nøkkel? At en ikke trenger noen sort av kode eller kombinasjon for å fyre jønnet??? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 er vel ikke værre enn å ikke koble helt ut tenningslåsen... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 eller låse bilen, er ikke alle som skjønner det heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Dere som har send neg linkene har misforståt litt, dette er ikke noe jeg skal kjøpe og bare koble inn, allt skal være av deller jeg kan eple fra skolen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 neinei.. men det er ikke verdens største problem å bryte opp en bil.. Men det er en svenske som har kodelås på en volvo.. Et lite tastatur og en rød startknapp. Bruke en kortleser med kode???hehe... blingbling Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 neinei.. men det er ikke verdens største problem å bryte opp en bil.. Men det er en svenske som har kodelås på en volvo.. Et lite tastatur og en rød startknapp. Bruke en kortleser med kode???hehe... blingbling Synes dere er litt rare, for det er like lett å knekke tenningslåsen å tyv koble bilen visst man først har kommet seg inn i bilen. Har jo elektronikk å på skolen kan jo lage ett tastatur med et 7 segments display, men det hører ikke hjemme i en 242 mener jeg. Kjører ikke Japse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Synes dere er litt rare, for det er like lett å knekke tenningslåsen å tyv koble bilen visst man først har kommet seg inn i bilen. Har jo elektronikk å på skolen kan jo lage ett tastatur med et 7 segments display, men det hører ikke hjemme i en 242 mener jeg. Kjører ikke Japse Men då kan du jo liksågodt bare ha helt vanli tenningslås og.. Ser ikke helt logikken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Det er jo litt arti å ha noe ikke alle andre har. ++ at det er arti å sysle med. Visst det var en vanlig bil jeg skulle ha hadde jeg kjøpt meg en renault clio. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242-1981 Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Må vel uansett bruke nøkkelen for og få av rattlåsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg