e321 Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 master of puppets are pulling your strings ;) twisting you mind, smashing you dreams..! Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BigMafioso Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Hvis jeg må nevne kun 1 sang: Guano Apes - Open your mind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emerica Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Hvis jeg må nevne kun 1 sang: Guano Apes - Open your mind Open your eyes :P Siter Opel Vectra B 96mod Audi 80E 92mod - Solgt Opel Vectra A 92mod 4x4 - Solgt Opel Vectra A 94mod - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_N Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 hehe boten anna er jo en hyllest til goe gamle chatteprogrammet irc (mIRC) for de som ikke viste det. Er forresten en sang jeg ikke husker navnet på. er noe synth. greier ganske rolig men med masse bass. heter noe med robots sleep tror jeg? Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 hehe boten anna er jo en hyllest til goe gamle chatteprogrammet irc (mIRC) for de som ikke viste det. Er forresten en sang jeg ikke husker navnet på. er noe synth. greier ganske rolig men med masse bass. heter noe med robots sleep tror jeg? Noen som vet? Kraftwerk - We are the robots? Anyway... boten anna er det få som skjønner teksten på ja hehe. Men for alle som har drevet med chatting over IRC så kjenner de seg igjen vil jeg tro ;) Skal etterhvert teste nyeste cdene til Mark Knopfler og Bruce Springsteen... sikkert ikke dumme de heller :) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_N Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 hehe jupp. fått den på hjernen nå. nei er ikke we are the robots. den høres litt trist ut. irriterende altså hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Summer og 69 Botten anna sommartidar hei hei Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mb_racing Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Hvis man skal ha mye bass så er russejentene med players night brukbar :) Siter -93 Audi 2,8 cab -05 Audi A4 Q avant S-Line (x)Mercedes 190 (x)Derbi sm x-treme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adzam Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Led Zeppelin 1, 2, 3 og 4 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Laava - Wherever You Are (pulsedriver edition) Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidica Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Spillte boten anna på fest, alle trodde det var BÅTEN anna, jeg forklarte at det handlet om en mIRC bot sangen handlet om, da var plutselig sangen teit :D "jag kjenner en bot, hon heter anna, anna heter hon, och hon kan banna, banna deg så hårt..." Fin sang det der :) Skål! edit: DJ Mns vs. E-Maxx - Pump My Bass er en god sang viss du liker Hard dance mania serien og slik klikke musik :P (forøvrig meget bra bass-trøkk i de platene) For dere som liker alt til pulsedriver er dette jævlig bra plater! 7'ern er den nyeste... Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 For dere som liker alt til pulsedriver er dette jævlig bra plater! 7'ern er den nyeste... og den nest beste;) for de som liker trance, bass og slikt kan jeg anbefale Summer Dance Mania 2005, den er konge bra. men det er jo alle platene fra Hard Dance Mania samlingen da Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 noen nye go sanger ... Bubble Jay ft. Emy - Dont stop Resource - 18mne Uze , go sang! Pakito - Moving on stereo Caracola - Sommarnatt (Beezed VS Multispin Deejay Radio remix) litt harry kanskje men..hehe og seff.. Boom Boxx ft. Linda O - Balla da li :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Nightwish - Beauty of the Beast Nightwish - Planet Hell Nightwish - Higher than Hope Dimmu Borgir - Blood Hunger Doctrine (må spilles HØYT!) Dope - Bitch Dope - Die MF Die Dope - Sick Children of Bodom - Downfall Children of Bodom - In Your Face Children of Bodom - Oops I did it again (Coverlåt... Genial) Slipknot - Pulse of the Maggots Slipknot - The Blister Exists Slipknot - Duality Slipknot - Wait and Bleed (LENGE LEVE!) Killswitch Engage - A Bid Farewell Celldweller - Frozen Celldweller - The Last Firstbourne Celldweller - Switchback Celldweller feat. Styles Of Beyond - Shapeshifter (kjørelåt 40k?) Nelly Ft. Paul Wall - Grillz Chamillonare feat Crazie Bone - Ridin' Oomph! - Ich Will Deine Seele De jeg kom på nå:thumb Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallas Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 ACDC - Whiskey on the rocks Iron Maiden - Fear of the dark live versjonen er syyykt bra:) Helloween - Perfect Gentleman Mark Knopfler - Boom, like that 4ft Fingers - Gone but not forgotten Disneyland After Dark- Sleeping my day away El Caco- Someone New Helloween- Perfect Gentleman Hellbillies- Krasafaren Steinbu Metallica- Sanatarium Offspring- Genocide Trivium- Pull Harder on the Strings of the Martyr Testament- True Beliver Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg