Gå til innhold

knopfler:Prosjekt flakes. BMW E30 325i ombygning, Er i gang igjen !!

Ranger emnet


knopfler

Anbefalte innlegg

  • Svar 556
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gleder meg sykt til å se denne ferdig:D

 

skal du på gatebil til sommeren? eller nedover mot oslo?

får håpe alt er ferdig til gatebil. regner med att jeg skal dit, så framt jeg blir ferdig. har laget meg en lang liste med ting jeg skal ta med meg rundt om til levrandørene av ting jeg har bruk for å sjekke om det er mulig å få sponsing. får håpe det ordner seg med litt sponsing hvertfall.

 

Gleder meg også til den er ferdig!

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å se det e flere i alta som driv med bil, ikke bare scooter å skit :)

Utifra bildan så ser jo lakkeringa meget bra ut, regne med det ser endel annerledes ut i virkeligheta en ka man klare å se på bildan..

Stå på videre, ser veldig bra ut!

Mene å huske det va en grå/blå bmw med nån fete brock felga som puttra rund i alta for en stund tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å se det e flere i alta som driv med bil, ikke bare scooter å skit :)

Utifra bildan så ser jo lakkeringa meget bra ut, regne med det ser endel annerledes ut i virkeligheta en ka man klare å se på bildan..

Stå på videre, ser veldig bra ut!

Mene å huske det va en grå/blå bmw med nån fete brock felga som puttra rund i alta for en stund tilbake..

det kan stemme det ja :) har hatt en del teori med åge(du vet kæm han e) ang lakkering, ellers ble lakkeringa super. ikke noe å klage på. kan gi beskjed når prosjektet fortsette så kan du komme å se bilen. nu har æ den bare lagra intill det blir tømmt inne dær bilen står nu.

har snakka med åge ang prosjetet ditt, å det høres bra ut!!! stå på..

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan stemme det ja :) har hatt en del teori med åge(du vet kæm han e) ang lakkering, ellers ble lakkeringa super. ikke noe å klage på. kan gi beskjed når prosjektet fortsette så kan du komme å se bilen. nu har æ den bare lagra intill det blir tømmt inne dær bilen står nu.

har snakka med åge ang prosjetet ditt, å det høres bra ut!!! stå på..

Hehh, skal følge videre med med på tråden når du e igang igjenn, du får komme på garasjebesøk engang du å. Opeln skulle stå klar til nyttår men ser det kan bli knapt med tid, men til vårn e den garantert ferdig :) Har du en deadline for beemern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehh, skal følge videre med med på tråden når du e igang igjenn, du får komme på garasjebesøk engang du å. Opeln skulle stå klar til nyttår men ser det kan bli knapt med tid, men til vårn e den garantert ferdig :) Har du en deadline for beemern?

 

Skal være på veien senest 16.mai! hehe

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår