CRG-Ken Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 hei, lurte på om det går ann å bruke weber 32\36 med trykkboks hvis jeg skal ha turbo? tåler den gasser`n trykket? blir i såfall på en ford sierra 2.0l Ohc Siter -Ford Sierra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Det skal gå det, kommer helt ann p åhvor mye du skal lade da. Men ville vell kanskje prøvd å få tak i en 36/36.... Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 OT: Hvis man skal kjøre med sugturbo(forgasser mater turbo). Må man da ha noen spessiell turbo? Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRG-Ken Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Takker for svar:) vet ikke hvor stort trykk den motoren tåler orginal jeg? men er mest for lyden sin skyld i begynnelsen hehe, men det ene drar vel det andre me seg?kiddie aneglsmili Turboen tror jeg ikke det er no fix-fax med, en helt vanlig funker. selfølgelig en som står i forhold til resten av motoren. rett meg hvis jeg sier noe galthappyhappy Siter -Ford Sierra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Det skal gå det, kommer helt ann p åhvor mye du skal lade da. Men ville vell kanskje prøvd å få tak i en 36/36.... 36/36 weber har jeg aldri set, erikke 38DGAS du tenker på. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 OT: Hvis man skal kjøre med sugturbo(forgasser mater turbo). Må man da ha noen spessiell turbo? JA!!! Du må ha en turbo med karbon tetning. Dette for å unngå at vakumet mellom turbo og gasser suger olje fra lager seksjonen ut i kompressor huset. (når du slipper gassen blir det et @$&**< undertrykk her, noe tetningene i en standard turbo ikke er designet for å håndtere) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRG-Ken Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 dette er vel når man har forgasser`n før turboen d da? planen min er å ha turboen forran gasser`n så er ikke noe bensin som skal igjennom turboen, da er det vel ikke noe spesiell turbo man må ha? Siter -Ford Sierra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg