Gå til innhold

thomasekeli: Polo - Butler / JL Audio / RF (OBS! Mye bilder)

Ranger emnet


thomasekeli

Anbefalte innlegg

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bra prosjekt, stå på =) Eneste tingen å sette fingeren på, er baklysa du har på, de har jeg ikke mye pent å si om ;o)

 

 

Tøff basskasse!! :D.. Og de baklykta agitt.. skamme seg! .. hehe, nei da, stå på . Dette ser ut tilk å bli rått!

 

 

EDIT: Jeg fikk endel pepper for mine "pene" gulvmatter i bilen og :). Var slike vanlige gummiting ifra forhandler. Nye er bestilt!

 

 

Hehe, takk begge to :)

De baklysa synes jeg rett og slett bare er DRIT fete! Så det får bli opp til meg... ;)

 

Gummimatter skal vi ikke ha... Eller jo - men på en litt annen måte... Skal se om ikke det også kommer med i tråden her etter hvert.. Mulig det blir noe gummimatte inntil jeg får laget en slik hybridmatte som jeg har forestilt meg..

 

Endelig noen som liker subkassa!?! Hehe... :D

Vi får se hvordan denne blir til slutt, da... Skal ut å jobbe videre med den nå...... :cool:

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, er jo du som skal være fornøyd m'm

 

Hehe, ja det var lissom det...

 

Men har vurdert Polo 6N2 sine baklykter... Da jeg regner med å få mye piss for de lyktene jeg har nå.. :well

 

VW%20Polo%206N2%20gt4%20bak%20ny.jpg

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var spesifikt :)

 

Rutene er sota, men med en speil-nyanse, ikke sorte. Og felgene er så blanke jeg får dem uten bling-bling.. Så det er vel ikke så langt unna? :p

 

Nei, jeg får komme meg i ut i garasjen og bygge videre.... Begynne å få dårlig tid nå om jeg skal bli ferdig til 13. juni ;)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det de felga som er på på bildene her du skal ha på til vanlig, eller har du oen andre liggende?

 

De felgene som er avbildet er de jeg skal ha, ja. De er 15"... Og vinterkringlene er like bare 14"...

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og endelig en update...

 

Har vært travelt i garasjen de siste dagene. Har brukt pinsehelga til å få opp en tosøylet løftebukk som vi endelig fikk muttrene til. Så nå har vi to bukker. Helt passende. Kunne godt hatt tre... Trangt om plassen for tiden! Hehe

Men nå har jeg endelig tatt meg tid til å legge ut en liten update..... Må snart ta kvelden, skal tross alt "tidlig" opp i morgen og handle stål! :)

 

 

Lakk

 

Jeg måtte utbedre noen småfeil med dashbordet. Litt sparkel og pussing gjorde susen. Så ble det litt lakk på det også.. Gleder meg til å få satt det inn i bilen igjen! :D

 

lakk25.jpg

 

lakk27.jpg

 

lakk29.jpg

 

Noen ting reagerer med hverandre... mjah... Ikke akkurat utdannet innen dette feltet... Men det ble da lakk på alt til slutt.. Hehe..

 

lakk31.jpg

 

lakk28.jpg

 

lakk26.jpg

 

lakk30.jpg

 

 

Subkasse

 

Har fått lagt et nytt lag med byggskum.. Og formskjært dette noe... Hadde tidsramme som gikk ut for flere dager siden når det gjaldt å få på litt glassfiber.. Men... Får se om vi ikke får ordna det snart........

 

kasse29.jpg

 

kasse30.jpg

 

kasse28.jpg

 

kasse25.jpg

 

kasse26.jpg

 

kasse27.jpg

 

kasse24.jpg

 

 

Forsterkerkasser

 

Fikk satt i de siste fire islagsmuttrene...

 

bolter03.jpg

 

bolter04.jpg

 

 

DEFA

 

Defa er visst bannlyst i garasjen.. Så vår elektromann på stedet har fått innstalert en skikkelig sak... Også insisterte han på å.... jah.... :assman

 

defa1.jpg

 

defa2.jpg

 

defa3.jpg

 

 

Prøve/oppmåling

 

Siste som ble gjort i dag var en prøve/oppmåling... Så jeg vet sånn ca. hvor mye stål jeg skal handle i morgen.. Nå er det kanskje noen som har fått et inntrykk av hvordan dette nesten blir til slutt? :cool:

 

prov.jpg

 

 

 

Og inntil neste gang jeg får tid til en update... Have fun :D

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet alt via "forhandler" (ei venninde). Men det kommer fra Power Zone... De vil jeg ikke anbefale.. Men etter hva jeg har hørt om andre enda mer useriøse styling-butikker så vil jeg vel si at Power Zone er greie nok.. Men de tar for lang tid (seriøst!) og bryr seg null og niks om kundene sine. Jeg tror heller jeg ville prøvd å handle av en forhandler over disk. Du som bor Ålgård/Stavanger kan jo bruke Capri Zone Tuning på Bryne, eventuelt.. Ellers har jo Deleted her på forumet sagt mye nice om streetdesign.no.. Så jeg tror jeg skal benytte dem fra nå av..

 

Har ikke peiling på hva jeg betalte for lyktene. Men de var dyre, synes jeg. Det er inpro lykter, så de er nok så uorginale, men skal visst være av god kvalitet.. Dette gjennstår jo enda å finne ut.. Bilen er jo enda ikke på veien... Hehe

 

Innmaten følger med. Men som nevnt tidligere i denne tråden, så er nok sjansen for at du får 6N2 lykter nok så stor.. Vet ikke hvorfor - men lyktene jeg mottok fra Power Zone hadde 7-polet kontakt.. Mens 6N'en min kun har 5 polet. Ikke noe stress, egentlig.. Du klipper bare av ledningene i de gamle lyktene og lodder disse på de nye lyktene. :)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update...

 

De siste dagene har det skjedd mye rundt alarm og ting som ikke er verdt å ta bilde av. Bestilt skilt. Kjøpt stål. Pussa dørtrekk.. Levert dørtrekk til trekking... Merka at jeg trengte litt hjelp til å trekke de dørtrekka...

 

Men vi har da fått begynt på ramma...... 9 kilo med rustfritt stål.. Shit, som at det ikke var nok med kilo fra før av.. SÅÅÅÅÅ liten motor og 150 amps dynamo og såååå mange kilo med anlegg? Dette går ALDRI i verden bra! Hehe...

 

 

Grunnpilarene:

 

ramme01.jpg

 

Noe sånt blir det vel til slutt... Skal skru alt sammen også skjære av taket for å få det inni bilen.. :???:

 

ramme02.jpg

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, Thomas , som du stresser :) Husk det er viktig å ta seg godt tid , det er det som skiller amatørene fra de som en gang blir proffer :) Å ALT peker jo mot at du tar deg GOOOOD tid :D Hehe! Likte formen på basskassen din utrolig godt , jeg - STÅ PÅ!

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, Thomas , som du stresser :) Husk det er viktig å ta seg godt tid , det er det som skiller amatørene fra de som en gang blir proffer :) Å ALT peker jo mot at du tar deg GOOOOD tid :D Hehe! Likte formen på basskassen din utrolig godt , jeg - STÅ PÅ!

 

Heia Coa! Hyggelig å se deg innpå her! :)

 

Ja.. Jeg stresser litt.. prøver å bli ferdig til Lyd i Bil neste uke... Hehe

 

Hyggelig å høre at du hadde sansen for kassa. Er utrolig spent på å høre hvordan dette spiller... Må få høre anlegget ditt også til uka. Hvordan 2 stk 12w6v2 høres ut i forhold til 3 stk 10w6v2 ;)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår