ibanez Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 http://videos.streetfire.net/hottestvideos/4/4CBC6AC1-B978-474A-A0A0-25DB09BD93A5.htm Dette kvalifiserer som noe av det sykeste jeg har sett innen drifting Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Veldig gammel video, er nok postet mye før, men de skal ha for bra action, bra bilkontroll og bra koordinasjon. Eneste er at det stuntet og henge over døra har jeg faktisk prøvd engang og det er grusomt vondt :P Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Eneste er at det stuntet og henge over døra har jeg faktisk prøvd engang og det er grusomt vondt :P Psh.. Kjøp susp..:lol Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Eneste er at det stuntet og henge over døra har jeg faktisk prøvd engang og det er grusomt vondt :P HAHAHA! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Det der så faktisk kjempe koselig ut, kos å drifte i fint vær sikkert!:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg