Radial Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Radial: okey, innbilte meg at det var foran det måtte byttes dempere bare jeg. men der tok jeg feil gitt :) no prob Volvobroder;) Fikk litt oppklaring i sakene nå hvertfal :) FB kommer jo som sagt fra 940, og 940 har 22mm (ytterligere 1mm) krengings-stag orginalmontert. Så man må nok uansett påregne bytte av dette på denne 740'en for å følge "Volvo's godkjenning" hvertfal :) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 effektøkningen er så liten at biltilsynet ikke kommer til å bry seg. Det de kicker på er større effektøkninger , og 10 hk bryr de seg ikke så mye om. Var det en kollega av meg fikk til svar fra BT da han skulle bytte fra FB til FK. Samme effekt ,bare turbo istedet. Så han slapp å vise. Men bare gi forsikringsselskapet beskjed så skal det ikke være noe prob... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 effektøkningen er så liten at biltilsynet ikke kommer til å bry seg. Det de kicker på er større effektøkninger , og 10 hk bryr de seg ikke så mye om. Var det en kollega av meg fikk til svar fra BT da han skulle bytte fra FB til FK. Samme effekt ,bare turbo istedet. Så han slapp å vise. Men bare gi forsikringsselskapet beskjed så skal det ikke være noe prob... Kommer tydeligvis helt ann på hvem en treffer da ja,en bekjent var å viste bilen og da ble det skrevet byttet motor til b230e,ikke så stor forskjell i forhold til b21a akkurat det heller men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 no prob Volvobroder;) Fikk litt oppklaring i sakene nå hvertfal :) FB kommer jo som sagt fra 940, og 940 har 22mm (ytterligere 1mm) krengings-stag orginalmontert. Så man må nok uansett påregne bytte av dette på denne 740'en for å følge "Volvo's godkjenning" hvertfal :) På 960 sitter det 24mm krengningstag som standard. Godt alternativ til IPD stag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 På 960 sitter det 24mm krengningstag som standard. Godt alternativ til IPD stag. Jepp,har et til overs da jeg må bruke 760 stag selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Har et til overs jeg og. Men det blir vel montert på vinterbilen iløpet av påska, sammen emd et 19mm stag bak. :-D Jävlar förr en väghållning det vill bli!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Men dessa demperane med det og det nr. Kor får du tak i dei? Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Det var da ettertrykkelig et OEM Volvo delenummer. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg