kosbært Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Seriøst.. var ute og cruisa med bilen til muttern... en Chrysler Grand voyager 2.5 td... og plutselig begynte det og ryke sort av eksosen + at turtallet økte... og jeg skrudde av tenninga.. men turtallet fortsatte... så jeg kvelte den på gira... HVA ER GALT A?? turbotrykket må ha økt jævlig... Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Voyager er en anerkjent drittbil, på linje med Mercedes Vito. Turtallet øker ikke pga mer luft (turboen) men pga mer diesel. Det er ikke noen tenning på dieselmotorer. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Svart røyk=feit blanding. Den har nok fått diesel så det holdt! Se om du får start på dritten å kjør til rådene hagler rundt øra dine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 har ikke vært noen som har vært flink og fylt på bensin da.? eller stempelringer som har ryki, så olja tar fyr og da får du ikke stoppa bilen.. kan jo også være at turboen din har gått da.. kan jo kanskje ha satt seg fast noe deler inni der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Kan gassen ha hengt seg opp? Om du gir bånn pinne med en dieselbil kan det fort ryke litt? Men hvorfor den ikke stoppet når du skrudde av tenningen er snodig. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Kan gassen ha hengt seg opp? Om du gir bånn pinne med en dieselbil kan det fort ryke litt? Men hvorfor den ikke stoppet når du skrudde av tenningen er snodig. vel det er injection :P hehe har vel ikke hørt om diesel-forgasser? hehehehe men muttern leverte den på verksted.. og de snakka om turboen... men altså... hmmm... muttern hadde hørt noe skranglelyder tidligere på dagen da... Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 KAN VÆRE OLJEDAMP I INNSUGET SOM ER PROBLEMET Enten fra turbo eller veivvent, eller noe seriøst galt med dieselpumpa. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 KAN VÆRE OLJEDAMP I INNSUGET SOM ER PROBLEMETEnten fra turbo eller veivvent, eller noe seriøst galt med dieselpumpa. værkstedet skulle lissom ha 10000 for og fikse det :P hahaha det er skamdyrt... Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 vel det er injection :P hehe har vel ikke hørt om diesel-forgasser? hehehehemen muttern leverte den på verksted.. og de snakka om turboen... men altså... hmmm... muttern hadde hørt noe skranglelyder tidligere på dagen da... Dieselforgassere finnes:-), men her mener nok kosbært gasspedalen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Dieselforgassere finnes:-), men her mener nok kosbært gasspedalen! SORRY :P leste feil... hehe My bad!! men faen.. det er en drittbil.. :P hehe choppe taket og senke den og slenge i en hemi :P hehe det løser alle problemene :P Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.