gekko Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 hei noen som har greie på hvilken str frontsett jeg må kjøpe for å ha i min volvo 740 ... har tenkt på polk db frontsett Siter Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy .. Derfor denne singatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 5,25" (130mm) og en overgang: Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Ville bygd om døra . Lett å lage til en plate i nedre del av døra . Hadde det slik i en 760 jeg hadde, fikk montert i et 6,5" sett der . Mvh Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gekko Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 si disse vil passe http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1499 når du tenker på Monteringsdybde 61,5 mm hvor kan jeg få tak i den overgangen a ? Siter Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy .. Derfor denne singatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg