Boosti Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 ja da har det seg sånn at audien min har gitt opp helt, desverre :( Har egentelig ikke råd til no ny bil nå pga skole gang til høsten <_< . Men jeg må ha bil, så da må jeg finne meg en ny en så fort som mulig. Må ha en bil til rundt 20000-25000 kr. - Ikke for liten motor - Diesel er et pluss, men da væra turbo diesel - Servo er et pluss - Drift sikker og ikke for dyre deler - Jeg vil ikke ha no jalla råne bil, - Ikke i hjæl kjørt. - Den må ha rulla +/- 200.000km. - Og at det er Volkswagen er en STORT pluss - Ikke 240!!! - Er ikke no stort fan av ikke en kjedelijapse biler, men kan væra mulig vist det er intresang bil, og ikke kjedelig corolla eller liten mazda Har sett litt på golf, da felger, ratt, osv fra audien min passer rett over. Og det er masse billige deler og få til den. Men er det ikke veldig dyr forsikring på golf, pga ungdoms bil?. Kunne også gjerne tengt med jetta eller caravelle t3 tdi eller 2,1i. En liten gti bil av en eller anna type, hadde jo også vært artig. Så kan dere væra så snill og pøse på med linker til biler, eller komme meg gode tipse? Står akuratt nå helt fast, klarer ikke og bestemme meg. Så håper på og få noen bra tips her, kansje jeg Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 I din prisklasse blir det en litt sliten golf TDK. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 I din prisklasse blir det en litt sliten golf TDK. ja....jeg er ikke ute etter no strøken luxsus bil....bare en bruks bil fram til jer er ferdig med skolegang om litt over et år. Så jeg vurdere golf, men syntes egentelig at det er en litt kjedelig bil, for det er så mange som har det. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 kjøp min audi ;) Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Når det gjelder så gamle biler, så er vel ikke vag biler med td noe + Dem er jo rævkjørte. skal du ha vag bil, øk prisen så får du tak i dem som er bra. Kan du ikke øke prisen, så velg noe annet. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennyo Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Øh, VW, driftsikker og billige deler er vel ikke verdens beste kombinasjon... Hva med en Hilux, Pajero, Patrol eller noe slikt? Der får du vel voksen dieselmotor om jeg ikke husker feil. Er plass et must, kanskje en eller annen japansk kassebil som L200 f.eks? Om du ikke vil ha jalla råne bil, kan du nok stryke både merce og bmw ;-) Ellers vil jeg jo anbefale et søk på finn og autodb. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Ikke hør på han. japser er søppel når de er gamle:D vag man vaaag Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Ford Fiesta Mk.II 1,6 D Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennyo Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Ikke hør på han. japser er søppel når de er gamle:Dvag man vaaag Hehe, ikke om de er godt holdt, dvs. rustbeskyttet. Det er megaviktig! Ellers har eonVR6 et godt poeng. Men steikje meg skal du være glad i å skru om du er VW fan! Jeeez! Hver gang jeg kjører en VW, er jeg kjempeglad.....for at det ikke er min bil, og at jeg har veihjelp inkl.! :D Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 mange fine eldre japser :D Min f.eks, går og går..rust ett par steder bare, flekker det meste av hverdagslige biler når turtallet kommer, har ikke stoppet en eneste gang på snart 19 år. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 audi 90 quattro eller no da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Skal se på denna i deg....jeg syntes nå i vertfall at den ser bra ut. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1022191 Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Ikke hør på han. japser er søppel når de er gamle:Dvag man vaaag peiling på seiling du! :) gammel tysker bil er vel noe av det dårligste hva? er merce diesel da som går og går sies det vel...så lenge man ikke sier til noen at man er på verksted med de! :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Du kan få sierra stv min for 11000 inkl årsavgift.. 1990 mod. DOHC. rød. litt rust å småbulker.. men ikke noe stress å få pen igjen. bør bytte fangere også. ble byttet motor i fjort til en som nå har gått ca 170000 nyoverhalt topp for 25-30000km siden. er Nye Sachs Advanced dempere forran. bytta stabstagforinger. grei å kjøre. får med noen snart ferdige vinterdekk. å nesten nye dekk på fine 16" radiusfelger.. den er senket. KN filter. og fjerna bakerste potta. også staket ut nnmaten i katalysatoren. Send PM om du er intr.. Enten forsvinner den før våren heller så setter jeg den i kosmetisk stand igjen selv. Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apoc_ Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 peiling på seiling du! :) Tenker vi sier peiling på bil :) Ingen land i verden lager bedre biler enn Tyskland og Sverige. I hvertfall på 80-tallet. (Min mening) Siter 1989 - Volvo 740 TIC - B230FT - Prosjekt 1985 - Volvo 740 GL - B230A - Bruksbilen 1993 - Opel Omega 3000 24v - C30SE - Solgt 1984 - Volvo 740 GL - B230A - Solgt Ø.K: Add-on styling til Volvo 7-serie, evt noen som støper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg