Gå til innhold

Selges: DTM effektpotte *passer alle*

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Gikk renault`n bedre med den potta eller? ;)

 

Slutt å diss bilen min da :)

 

Den ble vel mindre baktung etter at jeg demonterte effektpotten. Kom lettere opp bratte bakker, hehe.

 

MathisR: Hvor mye vil du gi? Vil ha mest mulig, men skal ikke være grådig. Sånn ca rundt omtrent halvpris pluss pluss.

hva i f*** har pris med kvalitet å gjøre?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

for 49,- kr mer får man en ny på mobilsentrum.no .

 

Du mener vel 549,- eller hva ???

 

http://mobilsentrum.no/product.asp?c=678334394&n=1429229104&pn=1246119012

 

Har ikke sjekka ut mobilsentrum før. Har utarbeidet fra torshovbil.no hvor fikk tak i denne. Se link over.

 

Er helt forskjellig på kvalitet her, men må nok senke prisen uansett for å få solgt den.

hva i f*** har pris med kvalitet å gjøre?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener vel 549,- eller hva ???

 

http://mobilsentrum.no/product.asp?c=678334394&n=1429229104&pn=1246119012

 

Har ikke sjekka ut mobilsentrum før. Har utarbeidet fra torshovbil.no hvor fikk tak i denne. Se link over.

 

Er helt forskjellig på kvalitet her, men må nok senke prisen uansett for å få solgt den.

 

ja 49,- + 500,- er 549,- bravo. hva som er forskjell på kvalitet? forklar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ha en bekreftelse om vi mente samme vare. Derfor posta jeg linken.

 

Utsalgs prisforskjellen burde tale for seg selv. I tillegg, som jeg vet om, så leveres potta fra Torshov i rustfritt stål.

 

hva i f*** har pris med kvalitet å gjøre? så du mener at melka er bedre på Prix enn på Rema fordi den er dyrest på Prix? kjøpte potte til bilen til dama mi fra mobilsentrum og kan garantere at den er laget i rustfritt stål. hun har kjørt med den i snart ett år og er like blank vis man vasker av drittn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva i f*** har pris med kvalitet å gjøre?

 

Hahaha. Håper du mener kun i dette tilfellet og ikke genrelt sett. Fint å ha det som signatur.

 

så du mener at melka er bedre på Prix enn på Rema fordi den er dyrest på Prix?.

Nå har da både Prix og Rema Tine som leverandør. I mitt tilfelle er det to helt forskjellige leverandører, derfor to forskjellige priser. Melke eksemplet ditt er som å måle melk i meter.

 

kjøpte potte til bilen til dama mi fra mobilsentrum og kan garantere at den er laget i rustfritt stål. hun har kjørt med den i snart ett år og er like blank vis man vasker av drittn.

La oss leke Myth-buster. Du bringer potta di jeg tar med min. Jeg sikker på at vi vill finne forskjell her. Enten det måles i dB, røyk, vekt, evnen til å slept på asfalt, antall fingerer du kan stappe i åpningen, what so ever.

 

Uansett har jeg nevnt tidligere at jeg villig til å senke prisen, ettersom mobilsentrum (som du har et kjært forhold til) bringer en billigere og liknende vare. Ser forsatt ikke grunnen til at du skulle gå helt bananas.

hva i f*** har pris med kvalitet å gjøre?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår