Gå til innhold

Matt svart!!!LES!

Ranger emnet


Omegamannen

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

en kamerat av meg skal snart lakke bilen hos orndlti lakkerer, den er rød nå, skal lakkes i mørk mørk blå lambourghini perlemor.

vi gjør ALT forarbeid sjøl-

lakkerer legger på grunning og lakk.

 

dette sa han kom på en plass mellom 9-10000 kr

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe skal alle kopiere meg nå :( hehe

 

synest du det er dårli gjort?:p tror det blir litt langt både opp og fram uansett, men at alle vil gjør det, viser bare at du har en god idé;) men matt svart tror jeg går and å få fint selv uten mye lakkerfaring, jeg lakket en bassgitar matt svart me sprayboks, vart helt fint uten en eneste skjolde (vet det er litt større flater på en bil altså, men tror det skal gå bra)

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

resultat skal dere skal se:)

skal bare gjøre alt korekt slik at det må bli pent :)det tar sin tid og finne ut av alt.vet ikke blandigsforhold ennå .har vært på møller follo og funnet et panser som jeg kan prøve mine lakk kunster på :) går ikke rett på bilen vettu.dessuten det som tar tid her er grunnarbeidet på bilen. Og så må jeg vente med lakkkering til det blir varmere i været.garajen jeg har er en kaldgarasje så..må vente til det blir rundt 15 grader ute.må også lage lakkboks i garasjen :)

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev svaret med ironi men det skjønnte jo ikke folket :)og du nostra som skulle kaste på bilen million kr.for lakkrens osv.finnes folk som klarer slikt selv.Og Som kansje ikke har all verdens med penger ligende,må du kansje begynne og tenke over hva du sier.?

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår