Typhon Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Heisann! Har eid min Xsara i litt over et år og aldri kommet skikkelig i gang med stereobygging. Men før jul skjedde det noe! Jeg fikk kjøpt en skikkelig cd-spiller og vi var i gang. CD-spiller ble en Alpine CDA-9855R. Tiden gikk og jeg så mitt snitt i å kjøpe en kurrant forsterker, som ble Alpine sin MRV-F545. Denne har funkert helt kurrant den med en basskasse og et så som så frontsett. Kastet ut basskassa og frontsettet er erstattet med et Morel Elate 6-3. Gud som det spiller! Alle som har sittet å hørt på det i bilen min har trukket på smilebåndet og sagt ting som kan minne om "rått" og "kuuult". Så det er litt gøy det da :) Til og med min far har sluttet å mase om hvorfor jeg bygger så dyr stereo etter å ha hørt det ;) hehe... Bortimot hele bilen har blitt dempet med Brown Bread. Mangler taket men det er limt på plass det taktrekket, så får se hva man gjør der... Utstyr i bilen blir da som følger:(Oppdatert 22/10 - 06) Morel Elate 6-3 Morel Elate 6 som ekstra midbass Morel Elate 10 (2 stk) Sinfoni 45.2x på diskant og en til på mellomtone Sinfoni 90.2 på midbassene Kabling fra Evus Kinetik HC800 Kinetik HC1400 Alpine 9855 + diverse småting! Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lector Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Gratis med tråd da :) PS: JEG var FØRST ! :D Så det så... Å ja... Skal ikke klage på frontsystemet :) Bedre enn mitt iaf (originalt..haha) Siter Prosjekt Audi A4 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83399 Prosjekt Volvo 850 -->http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=870435#post870435 Prosjekt peugot 306 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92307 Prosjekt Audi A3 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92305 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Ja Lector det er gratis med tråd :);) GRATTIS Typhon :) Gleder oss til å se og høre... :D P.S skal vi møtes hos pål til uka? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Ja Lector det er gratis med tråd :);) GRATTIS Typhon :) Gleder oss til å se og høre... :D P.S skal vi møtes hos pål til uka? Møtes hos meg? Kjekt om jeg får beskjed på forhånd slik at jeg får satt kona igang med bakeverket. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Slapp av Pål! Du trenger ikke være hjemme engang... vi bare møtes hos deg :D Nejda... bare si ifra så kommer jeg! Perry, du kan sikkert få prøvelytte litt om du vil og :) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Selvfølgelig vil jeg høre :D Bakeverk? hørtest intressant ut :D kanskje dama har noe å finne på og :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Møtes hos meg?Kjekt om jeg får beskjed på forhånd slik at jeg får satt kona igang med bakeverket. Mvh Pål Hehe.. happyhappy Tilbake til topic: Høres spennende ut dette Tony! Ute etter god lyd, med andre ord? ;) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Helt klart ute etter god lyd :) Koster endel penger men synes det er gøy! Spesielt å kjøre en helt annen vei en det kompiser gjør ;) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Bilder kanskje ???batman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 høres ihverfall ut som seriøse greier:omfg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Er fryktelig bra saker dette... Kan ikke si annet enn at dette blir genialt bra... det er jeg sikker på. Spent på Kinetik... :D:D Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Bilder kommer etter at jeg har kommet meg hjem fra jobb! Litt kult å kjøre uten noe særlig interiør i bilen da. Litt rallyfølelse hehe... Anyway... Kommer til å legge et lag med filt eller noe lignende for å dempe luftbåren støy i tillegg. Kommer til å bli bra sånn sett vet jeg :) I kveld blir det kabeltrekking. Kanskje jeg får byttet ut batteripolskoen min og! Er på tide føler jeg. Joda... ting skjer. Kanskje ikke så fort som jeg håper på men. Trenger litt mer treverk å holde på med og. Så får kjøpe det en dag. Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Ser frem til bilder :D Norge er altfor stort... skal vi lage en bygd med byggere og firmaer i samme gate eller? :p Ang tid så kan du vel trøste deg med at jeg f.eks har nesten 2 år på meg før jeg kanskje er i mål.. av praktiske grunner seff sombrero sombrero Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Dette blir tøft Tony! Blir gøy å følge med:) Ble Sinfoni på deg alikevell?;) Ta å kom deg hjem fra jobb å vis oss noen bilder:titties: Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Hehe... dere venter på bilder ja ;) Her er bagasjen som ting skal inn i, nesten ferdig dempet på bildet: Test montering av mellomtonen CDM54 fra Morel: Samt en fiks løsning for diskanten: Midtkonsollen er tatt ut. Rom for forbedringer ;) : Bakluka er dempet og: Litt kassebygging: Her skal skjerm og greier inn: Alpine CDA-9855R :D : Morel 3-veis delefilter: Ny strøm fra dynamo til batteri: Mer bilder kommer ;) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg