Gå til innhold

ta ut ruta av bakluken, enkelt?

Ranger emnet


trebor87

Anbefalte innlegg

Skal skifte bakluken min, men jeg vil bruke samme ruten som står i bilen nå pga at jeg vil ha spoileren + at den skal lakeres.. noen som kan forklare hvordan dette gjøres?

*Hvordan er det å ta av sotingen på den ruten med tanke på varmetråder? er det murlig å teste om disse er iorden ved å sjekke motstand eller noe?

*Hvilke farger er det på ledninger til varmetråder og skiltlys? har planer om å tette hull til viskeren osv.. vært kjekt å vite..

 

Håper noen har svar til meg:pray

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint kiddie

 

Men noen som veit hvor mye varmetrådene tåler? er sota den ruten som spoileren står på :(

Men hvis jeg ikke får av sotingen med varmetrådene hele så går det sikkert greit å lime? Har noe som heter frontrutelim på esso..

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bakruta er herdet det.. du kan bare sette foten mot et hjørne og sparke den ut.. popp så kommer den..

 

 

 

joooaaaaa.... hehe

 

 

uansett..

 

 

hvis GTI spoileren sitter på.. fjern den før du tar ut ruta a :)

 

 

en viss Pater her inne kan fortelle litt mer om dette om han ser det.. han har erfaring i hva som skjer når den er på :)

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stod lenger oppe at en kan bruke samme pakningen opp igjen...... Gjelder det framruta også?? er den ike lett å ta ut?? mier sprekk i og ksal skiftes, men eg vil helst ta den ut på en skikkelig måte uten å skade lista

Working offshore!

 

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stod lenger oppe at en kan bruke samme pakningen opp igjen...... Gjelder det framruta også?? er den ike lett å ta ut?? mier sprekk i og ksal skiftes, men eg vil helst ta den ut på en skikkelig måte uten å skade lista

 

 

det kan du! hadde vært værre om ruta hadde vært limt.. det er heldigvis ikke det på toer'n :)

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår