Shakotan Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 stenger dere forumet om natta nå eller? kommer ikke inn etter kl 03 elns Er ikke bare bilforumet som stenger. Hele internettet er stengt mellom 03.00 og 07.30 på hverdager og så har det har lunsj 12.00 - 12.30. Det vil også være stengt i påsken... :ass Eller kanskje ikke :D Er nok ikke bilforumet sin skyld at du ikke kommer inn. Vet ikke hvilken internettleverandør du bruker, men jeg har hatt problemer med tilgang på noen sider om natten med mitt Chello-abbonement. Vet ikke hva det kommer av... _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Er ikke bare bilforumet som stenger. Hele internettet er stengt mellom 03.00 og 07.30 på hverdager og så har det har lunsj 12.00 - 12.30. Det vil også være stengt i påsken... :ass Eller kanskje ikke :D Er nok ikke bilforumet sin skyld at du ikke kommer inn. Vet ikke hvilken internettleverandør du bruker, men jeg har hatt problemer med tilgang på noen sider om natten med mitt Chello-abbonement. Vet ikke hva det kommer av... Steng i påsken? æææ... Og jeg som skulle til internett hele påskeuka... Nei, men, det kan jo være litt av forklaringa ja. Bruker chello, men kan teste med et av de andre trådløse nettene neste gang det skjer. Takk for svar. Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Slett alle cookies! Prøv igjen, for dere som blir logget ut. Hvordan sletter man cookies?? Blir logga ut mens jeg skriver innlegg... Det er litt kjedelig... 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Du sletter de på "Alternativer for internett" i IE iaf...andre nettlesere vet jeg ikke Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Det hjalp ikke... Er det noe jeg kaan kjøre i kontrollpanelet her på BF? Har også prøvd på flere maskiner, men det samme skjer hele tiden! 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Veit ikke om noen andre har sagt dette.Men har problemer med at tråder ikke vises der de ligger, f.eks, la en tråd med Volvobilder under 200-serien, den og en annen tråd der som jeg hadde vært på, ingen vistes, men andre tråder som det iike hadde vært noe liv på lå der, måtte søke, og trådene lå der jeg mente de lå. Dette har skjedd 1 eller 2 ganger før, men helt jævlig nå... Kunne godt hatt en konsekvent bredde på sidene også. Granada: Du har vel ikke satt foruminnstillingene til "Vis alle tråder skrevet de siste 30 dagene"? Da blir de eldste trådene "borte". Men slik jeg tolker det du sier er det omvendt?! Sliter du fortsatt per 16.april eller har det ordnet seg? Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Hei, Jeg leste alle innleggene nå og så ingen som påpekte denne. Ingen "veldig viktig" feil, men den kan potensiellt gi noen nettlesere trøbbel. Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Velly intellesting! Hva gjør den 'mindre enn' haka for noe a? Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teeg Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Velly intellesting! Hva gjør den 'mindre enn' haka for noe a? http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.bilforumet.net%2Fnewreply.php%3Fdo%3Dnewreply%26p%3D1215012 "4. Warning Line 336 column 0: character "<" is the first character of a delimiter but occurred as data. <<table border="0" width="100%" cellpadding="0" cellspacing="0" align="center">" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Oppdager en del vb-kode (variabler?) innimellom, istedet for tekst.. '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Jeg har ikke den "haka" Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Jeg har firefox v1.5.0.2 og så haka før idag. Men nå er den borte. Snodige greier. Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 jeg blir fortsatt logget av hele tiden.. blir dette rettet opp? 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 jeg blir fortsatt logget av hele tiden.. blir dette rettet opp? Logg ut! Slett alle dine cookies! Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Logg ut! Slett alle dine cookies! Fungerer ikke for min del... 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg