RSG60 Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Skal ha meg nye felger til sommeren, men sliter litt med inpress på bakhjula. ET 30 hadde passet fint, og 25 går sikkert det og etter litt hjulbuevalsing. Alternativene mine er et35/38 felger med 8mm spacere bak, eller BMW felger med et25 bak, og 35/38 foran. Felgene som skal på er 17*7. Er det noen som har vert til biltilsynet og fått godkjent slike løsninger, eventuelt veit om TUV godkjenninger av tilsvarende oppsett? Jeg har sett i Martins-katalogen. Er det noen som har gode/ dårlige erfaringer med merkene deres? De mest aktuelle er: Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 digger ingen av dem, men det er jo opp til deg selvfølgelig. Jeg har 7x17" godkjent i vognkortet mitt. Så lenge de ikke tar borti og er tuv godkjent fra tyskland, så går det nok bra. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Jeg har det godkjent fra tidligere, så det går nok bra, men det er med et 35 både foran og bak. ( Da la de ikke merke til spacerene bak..) Jeg har H&R coilovers på bilen, og det er derfor jeg trenger litt ekstra plass på innsiden av felgene. At du ikke digger noen av de er helt greit for meg, jeg skulle gjerne hatt makens til dine felger, men det er vel grenser for hvor like bilene våre kan bli, vi har jo samme fargen og alt. Fant noen fra felgimport., men da får jeg litt mere problemer med sentrering igjen, for disse har annet senterbor en Martins sine felger, som har de rette spacera.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 hehe, vel du kan jo sikkert få kjøpe dem, hvis du kan skaffe meg noen brukbart fine 16x9". Gjerne uten dekk. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg