Gå til innhold

G-Racing: Prosjekt Nissan 200sx S13

Ranger emnet


G-Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er det for en "ekspert" du har snakket med da? :rolleyes:

 

Feit bil! Ville hatt den original kosmetisk med riktig senk og felger! Men det er jo meg... Liker best å ha det under panseret!;)

 

To stykker som har jobbet på Ramseng Auto (Nissan verskted) i 20år hver og har vært i finalen i NM i nissanskruing, noe mer du lurte på?

 

Er samme lest som Nissan Prarie motoren som står i Sx'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja da var det montert svarte altezza baklykter, jeg er iallefall meget fornøyd med resultatet:

 

200sx%20031.jpg

 

200sx%20033.jpg

 

200sx%20032.jpg

 

Har også montert nytt luftfilter (kon filter) bilde av det kommer,

i løpet av morgen dagen skal vi også prøve å få montert en dvd spiller med skjerm :) blir vel å begynne å bygge på stereo anlegget snart også

- 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt)

- 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin)

- 87 Nissan King Cab (bruksbil)

- 06 Opel Vectra (solgt)

- 90 Nissan 200sx S13 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir helt nye 17" felger på sommern, merke husker jeg ikke bilde av de kommer når våren nermer seg litt mer ;) Mondeoen ble solgt til en i mosjøen ja..

- 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt)

- 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin)

- 87 Nissan King Cab (bruksbil)

- 06 Opel Vectra (solgt)

- 90 Nissan 200sx S13 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To stykker som har jobbet på Ramseng Auto (Nissan verskted) i 20år hver og har vært i finalen i NM i nissanskruing, noe mer du lurte på?

 

Er samme lest som Nissan Prarie motoren som står i Sx'en.

 

At de jobber hos Nissan har ingenting med deres kunnskap om trimming! Forrige gang jeg hadde med merkemekanikere å gjøre så var de 4 toyota gutter mot meg om at en motor var blåst. Gjett hvem som vant!;)

 

Jeg kjenner folk som har sprengt disse et par ganger, og velger heller å stole på de!

 

Men det er bare min mening om saken. Håper du gjør noe bra utav bilen! Håper det blir noe shining under panseret!:)

Biler:

 

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de jobber hos Nissan har ingenting med deres kunnskap om trimming! Forrige gang jeg hadde med merkemekanikere å gjøre så var de 4 toyota gutter mot meg om at en motor var blåst. Gjett hvem som vant!;)

 

Jeg kjenner folk som har sprengt disse et par ganger, og velger heller å stole på de!

 

Men det er bare min mening om saken. Håper du gjør noe bra utav bilen! Håper det blir noe shining under panseret!:)

 

Mottsetning til deg så orker jeg ikke ødelegge tråden med en teit diskusjon. Er det no så plager deg så send meg pm.

Sorry OT Gulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mottsetning til deg så orker jeg ikke ødelegge tråden med en teit diskusjon. Er det no så plager deg så send meg pm.

Sorry OT Gulla :)

 

Å diskutere hvorvidt motoren i den aktuelle bil er trimbar ville ikke jeg kalle direkte OT, selvom det sklei litt sidelengs!;)

 

Men altezza lykter før senk og felger? Fyyyyy!:nono: :p

 

Denne tråden her er forresten ganske grei!:)

http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=18398

Biler:

 

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felger har jeg allerede! som nevnt tidligere.. har bare ikke hentet de enda da selgeren venter på å få inn sommerdekk....

og jeg er allerede medlem av 200sx forumet ;) der jeg kom over baklyktene for en "rimelig" penge.

Skal i garasjen igjen i morgen så det blir vel muligens en oppdatering med noen bilder da :)

Og shinings under panseret skal det bli ja!! det trengs

- 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt)

- 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin)

- 87 Nissan King Cab (bruksbil)

- 06 Opel Vectra (solgt)

- 90 Nissan 200sx S13 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tja det har vel egentli ikke skjedd så veldig mye, har fått montert 3" downpipe.. skal prøve å få tatt et bilde av det :)

Ellers skal jeg handle litt sponplater, glassfiberduk, poliester osv i morgen, så blir det vel litt bilstereo bygging snart.

- 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt)

- 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin)

- 87 Nissan King Cab (bruksbil)

- 06 Opel Vectra (solgt)

- 90 Nissan 200sx S13 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har bilstereo prosjektet kommet igang:

Idag har jeg begynt på hattehylla

 

200sx%20036.jpg

 

200sx%20038.jpg

 

200sx%20040.jpg

 

Skal sies at jeg aldri har holdt på med glassfiber før.. så jeg er noe spent på hvordan resultatet blir ;)

 

Et bilde av luftfiltret:

200sx%20042.jpg

- 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt)

- 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin)

- 87 Nissan King Cab (bruksbil)

- 06 Opel Vectra (solgt)

- 90 Nissan 200sx S13 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår