borabora Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Originally posted by Brandtenborg Hva med et streemeet lenger nord da? Jessheim/Eidsvoll?? Synes det var bra på Ikea jeg.... :) Og ikke langt til mat uansett..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Liertoppen er en stor og fin plass.. Vi kan lage en poll på det.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 hadde vært mer gunstig for meg på liertoppen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Originally posted by Brandtenborg Hva med et streemeet lenger nord da? Jessheim/Eidsvoll?? U got my vote :D Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 må bare ha litt innspill her... jeg kom på en ting. Bilsport ''en dag på strippen'' starter sikkert veldig tidlig på dagen....9 eller no.... mange som vil møte opp eks 8 på ikea? tar litt tid å kjøre opp til gardemoen...noen vil sikkert være veldig tidlig ute for å skaffe seg en plass etc. hva mener dere? kan det bli litt kræsj ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Det er ingen dum idè, møtes på ikea, kjøre sammen opp. Kræsjer litt gjør det jo når man kommer fram uansett så er vel ikke så farlig om vi bare 'kræsjer' tidligere på veien :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Originally posted by Håkon A må bare ha litt innspill her... jeg kom på en ting. Bilsport ''en dag på strippen'' starter sikkert veldig tidlig på dagen....9 eller no.... mange som vil møte opp eks 8 på ikea? tar litt tid å kjøre opp til gardemoen...noen vil sikkert være veldig tidlig ute for å skaffe seg en plass etc. hva mener dere? kan det bli litt kræsj ? Ikke for å være super negativ, men... Etter en hel dag på gardermoen så er det noen av oss som kanskje føler for å ta seg en dusj og ta'n med ro en stund - istedenfor å dra til enda ett nytt treff, med mange av de samme bilene du har sett hele dagen lang alikevel...? Er det ikke bedre og ta street meet en dag hvor det ikke skjer noe annet - hvor folk er litt mer klar for å stå se på biler? Det er da en del helger hvor det ikke skjer noe her i norge som det heller ville gått å ta det, eller hur...? Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Tror du misforsto litt hva Håkon skreiv der gitt........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Originally posted by Martin Tror du misforsto litt hva Håkon skreiv der gitt........ Skulle kanskje ikke ha quota han i det hele tatt. var mer ment som innspill om akkurat tiden/dagen å ha møtet på enn...noe annet... :) shit happens. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Originally posted by Brandtenborg Hva med et streemeet lenger nord da? Jessheim/Eidsvoll?? døøøh.. Ekke så mye liv oppi her da.. ikke så mange bra plasser.. og meste i eidsvoll er stengt etter den og den tida.. Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Originally posted by jeanette84 døøøh.. Ekke så mye liv oppi her da.. ikke så mange bra plasser.. og meste i eidsvoll er stengt etter den og den tida.. Var bare et forslag. Er aldri der selv, men tenkte fler fra de trakter hadde stilt opp bare. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jace Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Like det godt på ikea. Synes det kan være der. Selv om det er en times kjøretur for meg. Tror det kommer flere hvis det er der, og det er det som teller. Siter tut tut bært bært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Hva med og slå dette sammens med 2 Fast 2 Furious eventet 19 juni i Oslo. Blir førpremiere på filmen samt mye gromt, noen som stiller opp? 2 av skuespillerene kommer osv.. Blir på Vika torget.. Møter opp ca 16.00 med biler og folk.. Er ventet flere tusen.. Presse, media osv vil være der. Filmen vil begynne ca 20.00 på vika kino, og det blir party på Cosmopolitian etterpå. Høres ikke dette bra ut? Kommer tilbake med mer info: Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Originally posted by Jace Like det godt på ikea. Synes det kan være der. Selv om det er en times kjøretur for meg. Tror det kommer flere hvis det er der, og det er det som teller. Hvor er det du er fra da? Må vel komme meg nedover på neste streetmeet jeg og. Men kjedelig å kjøre alene nedover.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Originally posted by NoLimit Hvor er det du er fra da? Må vel komme meg nedover på neste streetmeet jeg og. Men kjedelig å kjøre alene nedover.. Er ifra samme sted som meg. Kan godt gjøre det om du kjører om Gjøvik, bruker å være noen biler til herifra oxo... :) Men er vel raskere med E6 rett ned for deg...? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg