Gå til innhold

Når er neste streetmeet ønsket???

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by OleC

Vi må prlve å annonsere det litt oppe på garermoen også da... pluss at kvelden avsluttes med en mer organisert crusing????

 

colone til oslo eller et annet sted og alle blir informert. sån at de som ønsker kan bli med.

 

meganfon eller et litte anlegg moter på en henger sån at beskjeden kommer fram til alle. også at man kan infomere om man hører noe på poleti radion.

 

Også kan jo også si hvordan kjøringen skal fåre gå. Sån at vi ikke får noen dumme forbi kjøringer. For en føler for å bare vise at han har så mange hester. Eller bilen ligger bra på veien.

 

Hvis det skule bli noe kap kjøring så hadde det vært kult å tatt dette på en strekning. Fra oslo og til jessheim er det bra vei. synes jeg.klokken tre og fire om natten vet jeg at det ikke er mye biler og de som er ute er for prøve bilenne sine.

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SnoStorm

 

colone til oslo eller et annet sted og alle blir informert. sån at de som ønsker kan bli med.

 

meganfon eller et litte anlegg moter på en henger sån at beskjeden kommer fram til alle. også at man kan infomere om man hører noe på poleti radion.

 

Også kan jo også si hvordan kjøringen skal fåre gå. Sån at vi ikke får noen dumme forbi kjøringer. For en føler for å bare vise at han har så mange hester. Eller bilen ligger bra på veien.

 

Hvis det skule bli noe kap kjøring så hadde det vært kult å tatt dette på en strekning. Fra oslo og til jessheim er det bra vei. synes jeg.klokken tre og fire om natten vet jeg at det ikke er mye biler og de som er ute er for prøve bilenne sine.

jeg menner på selve treffen ikke på grademoen

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

 

Er ifra samme sted som meg. Kan godt gjøre det om du kjører om Gjøvik, bruker å være noen biler til herifra oxo... :)

Men er vel raskere med E6 rett ned for deg...?

 

Ja kjappere å kjøre E6 rett ned for meg ja.

Men ingen fare å kjøre andre siden heller.. artigere å kjøre flere.. så finner jeg frem også. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

 

Ja kjappere å kjøre E6 rett ned for meg ja.

Men ingen fare å kjøre andre siden heller.. artigere å kjøre flere.. så finner jeg frem også. hehe..

 

E6 er så kjedlig alikevell, bare rett veg helt til oslo. Huffeseg.

tut tut bært bært

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daihard

...kan ikke dere skaffe dere håndradio da?.....hmz....de er ikke bar til langtrekkende men til "cruising" så kan dere jo kjøpe sånn billig sak fra elkjøp ..zodiacs Me2You koster 600 spenn for to stk. 3 km rekke vidde....vi har testa den i byen og den funke rikke så bar hvis dere er mange kavratelr unna hverandre men til crusing tror jeg det skal gå bra...ellers så har mobilsentrum.no mye bedre til 1k.:D

 

har en sånn me2you sak....dårlig lyd i den...

funker ikke i rx7 det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. sikkert en del her som har tilgang på radioer, så kan vi avtale en frekvens (jadajada.. jeg vet det ikke er lov), og snakke der når vi kjører... har vi en bil innimellom med radio, kan da ikke det være så stress?

Ford Sierra 2.0CL '88

 

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ncar

Jeg synes lengre nord hadde vært en god idè... Ikke bare fordi jeg bor her, men jessheim er jo midt imellom hamar og oslo(nesten da) veit ikke om fler ville kommet da? men sant som dere sier.. Oslo er sentralt vel...

 

Sant det men må se på f,eks hvor mange som kommer på fra Hamar om det er Jessheim kontra hvor mange fra Østfold/Vestfold når det er i Oslo.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten.. noen som veit hvilken frekvens disse Zodiac me2you radioene bruker? jeg har en liggende, og også en skikkelig radio.. lurer litt på frekvenser, så jeg kan få de to til å samarbeide....

Ford Sierra 2.0CL '88

 

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Norsmurf

forresten.. noen som veit hvilken frekvens disse Zodiac me2you radioene bruker? jeg har en liggende, og også en skikkelig radio.. lurer litt på frekvenser, så jeg kan få de to til å samarbeide....

 

Ligger på 444mhz... Vet ikke mer eksakt....

Medlem nr 927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår