Gå til innhold

Kleiven`s 190E


kleiven

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

jøss, dette var ikke noe man ser hver dag.. eheh, regna med mange hester på dette da?.. håper det funker fjell.. =D

lykke til..

----------------------------------------------

X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0

X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v

92- Ford Probe, 24v, "medeier".

----------------------------------------------

Det fins ingen problemer, Kun løsninger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta er kult at noen gjør. m'm

Bygger du bare om mellomakslingen og bruker 190 bakakselen ?

Skulle tatt en tlf til KW-racing du, der tror jeg de selger alle disse staga i bakstillinga med polyhoretan(hard plast) foringer.

 

Har litt av samme planene med min 230TE. Vurderer M5 motor og gir.

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artig prosjekt detta :)

skikkelig kult at du skal ha Volvo motor :)

 

års model er motorn?

 

Mvh Erik

Den motorn som sitter der nå,er ikke fk motor. Detta der er bare noe jeg har skrudd i sammen med dele fra forsjellige motorer,bare for å få noe å bygge etter. Skal kjøpe motor når jeg har alt klart med bunnpanne,oppheng,eksos+++

 

Men tar gjerne imot tips å sånt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss, dette var ikke noe man ser hver dag.. eheh, regna med mange hester på dette da?.. håper det funker fjell.. =D

lykke til..

Med det første satser jeg bare på en chip å noe trykk. Får jeg tak i en FK,så er den 136hk org, å da blir det kansje litt lettere å få detta godkjent. Men som sagt, litt mere trykk. går ganske greit da, men mye vil ha mer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønte at det ikke var en FK motor.

bare å spørre det. ang hva du lurer på osv.. org bunnen som er balansert holder fint 300 hk :) bare å rope ut om du lurer på noe.

Jeg trenger hjelp angående oljepumpa, så skulle hatt litt info om tørrsump, da det blir kansje den beste løsningen. Å så ser det jo litt tøffere ut å da :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår