Gå til innhold

Vangen: Saab 900 Turbo '88 T8 - *solgt*

Ranger emnet


Vangen

Anbefalte innlegg

  • Svar 338
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har sotte å fundert på det der sjøl, og kom fram tell at vi må ha dem på:P

hehe..vess æ får låne ett av bildan dine så skal æ vise deg ;)

 

vurderte det lenge på min, men er redd for at det blir stykt

 

Edit: er ingen photoshopper, men prøvde meg litt, "fort og gærli" så dersom du myse skikkelig så ser du hvordan det blir:

skrap5v2.jpg

VW Passat TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau, har snakka med han som eier det. og den koster vist rundt 3500-4000kr og det uten lakk. Men jeg tror jeg har sett andre bilder av den på en bil og der så den ikke bra ut. skal slenge ut bilde vist jeg finner.

 

Edit: Jeg fant, jeg fant! Vist det er den vingen de selger på tuning.no så synes jeg ikke den er spesielt fin bakfra.

 

Bak_3.jpg

 

Sida_1.jpg

 

For de som vil se fronten kan trykke her.

 

PS: Heggen Composite desverre lagt sin "bedrift" på is til fordel for egne prosjekt. :(

 

Edit2: Bilde av vingen på tuning.no (feil pris er oppgitt)

 

1saab1.jpg

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble kjempe bra de med felga på! Men du har ikke sett den viggen potta da? Den er rå syns jeg, kanskje den blir fin på din?

 

64047-11767.jpg

 

Med andre ord ikke aktuell siden jeg da må kjøpe hele potta for å få stussen, og potta passer overhode ikke på min bil. ;) Men jeg har sett samme typen som har på min bil på en annen butikk i byen bare at den var oval, men siden jeg har svidd av en del hundre kroner på den jeg har så får den stå på en stund til. ;)

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vangen, litt of-topic, men den 900 du hadde bilde av der oppe, hadde fet styling. Er det den airflow-stylinga du prata om?

 

Ang den vingen, så er jeg forsåvidt enig i at den ikke var helt best bakfra... så mye bedre ut på tuning.no sin side.. :P prisen var også ganske drøy.. :S

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vangen, litt of-topic, men den 900 du hadde bilde av der oppe, hadde fet styling. Er det den airflow-stylinga du prata om?

 

Ang den vingen, så er jeg forsåvidt enig i at den ikke var helt best bakfra... så mye bedre ut på tuning.no sin side.. :P prisen var også ganske drøy.. :S

 

Skjørtan ser likedan ut airflow/aero/heggen. Bare det at noen airflow og heggen ble laget til 5 dørs såvidt jeg vet. Fronten på bildet er laget av Heggen Composit som nå er sluttet, bakfangeren er det samme men ser lik ut som airflow. Finnes et Erebuni kit også, men det er ikke så pent og har andre skjørt igjen (skal slenge ut bilder senere), kittet er dyrt også. Jeg tror ikke jeg blir å kjøpe body-kit til min bil siden det blir for kostbart for det jeg vil ha. Kjøper meg heller en 3dørs med aero før jeg kjøper nytt bodykit til den jeg har nå.

 

Edit: Erebuni fra streetdesign.no. Front- og bakfanger 8 925,-. Heile driten med skjørt 12 741,-.

Skulle vist få gode priser hos eyecandyracing.no men lakk kommer alikevel utenom og er dyrt uansett, og jeg har ikke 10-15tusen kroner liggende liksom. :p

 

Edit2: Vingen e Erebuni også, og koster 3 391,- :fire:

Ikke nok med det så er det tilbudspriser, har vært en del dyrere. ;)

 

1067222033900891.jpg&w=450

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åj... 13-000 bare for stylinga?? mere enn bilen er verdt nesten.. :P Tror heller du burde satse på å lage egen styling da.. Kan jo ikke være SÅ vanskelig? stikk innom sverige en tur å se på saab-greiene dem har der.. Er litt utstyr å hente i sverige vettu.. :D

Hva ligger en aero på forresten?

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

felgus1.jpg

felgus2.jpg

felgus3.jpg

felgus4.jpg

 

Hadde en del lakkbokser liggende så jeg tenkte det kunne passe å få klar vinterfelgene. Bildene viser "før og etter", og alle skal selvfølgelig være svart. Skal ikke ha dekselet som egentlig skal sitte på, men heller kjøpe nye hjulbolter i chrome og ventilhetter i det samme. Håper det blir greit nok. Svart er kansje ikke "riktige" fargen, men praktisk på de felgene siden hullene er ekstrem til å samle bremsestøv. Og forhåpentligvis så skal det ikke vises så godt med svarte felger. Får se når snyen legger seg og vinterdekk blir innkjøpt hvordan sluttresultatet blir. ;)

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår