Probe GT Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Tenkte jeg skulle si ifra bare :thumb Etter en lang pause er Jan Erik og gutta tilbake, Königsegg står på timeplanen idag. NRK2 kl. 20.05 Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 takker :) konge traktor og digg¨å se koenisegget .. Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Kønigseggen er helt rå, så du flamene som spytta ut? :cool: absolutt en av mine favoritt biler.. blir morro og se denna båten dem prøver seg på og hehe Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l1th1um Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Koeniseggen må tydeligvis behandles med respekt : :drive2 Rå bil! Siter [-] 01` Ford Mondeo 2,0i [x] 99` VW Golf IV 1.6i - Solgt [x] 93` Fiat Uno 1,1iES - Solgt "Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals ... except the weasel." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 fikk ikke med meg starten, men hva er denna båten for noe? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 frekke flammer ja... så brutal ut.. nice..bra jobbet av svensken.. haha båten ja hmmmmmm ..de burde heller se på den i linken min :) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ludrio Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Jeg gikk glipp av det.. Dumt at det er bare 30 min lang serie mens Topgear er 45 min eller noe.. Siter Sviddgummi.no1999 BMW E46 318i 1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition 1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet x 1991 VW Golf MK1 GTI x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet x 1977 VW Polo MK1 0.9 x 1982 Ford Taunus Bravo x 1991 Nissan 200sx s13 x 1991 Honda Accord 2.0 CB3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 hmm. fikk ikke sett alt:( sitat: Tuten kan justeres etter forholdene som visse kroppsdeler... hehe egget ja... fant nok sin over mann/bil Tommy.. er ikke så rart da. han sa det jo rett ut selv: haddde rustad`n tørt og saste litt så ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Ja, den skal man nok behandles med respekt! Herregud så hårete rå den bilen er! Båten er noe bygge prosjekt som dem skal starte med i år... opp-pussings objekt. Appropo den båten din, RÅTT! :respect Se til og ring NRK og spør om dem har lyst og ta en repotasje :idea: Hadde ikke gjordt meg noe! :thumb Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Ja, den skal man nok behandles med respekt! Herregud så hårete rå den bilen er! Båten er noe bygge prosjekt som dem skal starte med i år... opp-pussings objekt. Appropo den båten din, RÅTT! :respect Se til og ring NRK og spør om den har lyst og ta en repotasje :idea: Hadde ikke gjordt med noe! :thumb alacocaina ja rustad sleit litt nå hehe kult.. ikke min båt..kamerat vidar :) hadde vært noe.. får se hva vi finner på :) :partyon Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Ok! Må være mulig og få til da... :thumb Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Rustaen så nærvøs ut;) Hehe... Litt småskuffet over programmet, virker som om de tar seg dårligere tid med hver reportasje. Skulle likt og se mer om Swiften, kul bil:) Tror den kommer til og bli en hitt hos ungdommer faktisk, av med alle emblem, viperstriper og fete felger og vips så har du skamrå vinterbil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Greit nok, noe for enhver smak.Vi får se hvordan ting utarter seg videre. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Har ikke sett noe reklame om det skulle begynne igjen allerede nå. Så gikk glipp av det. :( Noen som vet når reprise går? :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Fredag 17.03 00:35 Autofil (ttv) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg