VCE Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 ny tråd og svar sidene blir helt forvrengt i opera (ihvertfall hos meg)... dette var irriterende... en annen ting, men det må jeg nok leve med, er at [Alt]+ ikke virker i opera... :( Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Pappa har selv opera heima, og det er 100% dønn. Eg trur at det ikkje feila forume noko som helst. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 jeg kjører også opera.. har også opplevd noen småbugs, men sånt kan man ikke klage på.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 bruker ikke anna enn opera.. hender det bugger innimellom.. men det kan godt være forbindelsen mellom server og pc som gjør.. skjer med IE og noen ganger! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Har ikke merket noe spessielt med Opera Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Har merka at enkelte brukere får avatarer som er flere tusen x flere tusen pixler store i opera :D Har blitt ok igjen etter å ha lasta sida på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Opera 8.51, ikke testet i nyeste (8.53). Litt skakkt er det jo, men ikke noe problem for min del. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Opera 8.51, ikke testet i nyeste (8.53). Litt skakkt er det jo, men ikke noe problem for min del. Når du nevner det har jeg samme problem. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Jeg har Opera 8.53 og har ingen problemer med bf.net eller andre sider. Har ikke sett noe til store avatarer eller at jeg må flytte på bildet for å få med meg hva som står. Eneste som ikke funker i Opera er Fokus sin nettbank Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 feilen min er den samme som Tombra og kenut har...jeg har nyeste opera. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Dr S kommer til å annbefale Firefox...:D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 jeg vil anbefale dere større oppløsning.. kjører opera jeg.. men alt er riktig her egentlig.. sett bort i fra noen hopp og hakk inni mellom.. men slik er IE og Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 får ikke større enn 1280x900 jeg...problemer er ikke min oppløsning, men at forumet er bygget på en feil i IE...og da blir opsettet forvrengt i opera... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg