BoomBoxx Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Heisann! Kjøpte tre slike elementer i januar i år, og fikk akkurat klemt dem inn baki, men har kommet til at det rett og slett blir litt for trangt. Selv om det er lydmessig bra, så er det klin umulig å få det til å se pent ut og samtidig være praktisk (komme til lyspærer osv)... Mens jeg drevet med :iconsm pga dårlig planlegging, har jeg derfor lekt med tanken på å slenge inn noe annet. Noen 10", for eksempel. Evt. 1 stk 15". Kan være interessert i å bytte mot elementer av tilsvarende kvalitet og finish, men annen størrelse. Eller å selge et av elementene, eller å selge alle samlet. Begynner antagelig å bygge på nytt baki etterhvert med det jeg har i øyeblikket (og planlegge litt bedre), men inntil videre er jeg hvertfall åpen for forslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 jeg har 2 stk 10" kikcer competition...spiller veldig gromt..evt om vi bytter og jeg betaler ett mellomlegg som du synes er fornuftig?? innterresert i denne kassa de=) sendt deg en pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 og jeg ble kjøperen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Very true :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg