Ruffneck Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Halli, har fått lyktene i helga nå. Ganske mye job å gjøre, må endre skjerm på blinkerlyset, også fester fra original lykter. Lyktener er ikke E-godkjennt. Men de har heller ikke elektrisk nivåregulering. Så tenker jeg, at jeg får stor problemer med godkjenning hos Biltilsynet. Det er blinklysene: Det er hovedlyktene: Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 feite lykter! Grattis! :) Vi gleder oss til å se resultatet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BGGTX Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hva for slags bil er dette orginalt i? Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruffneck Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Takk takk :) Originalt er fra Mitsubishi Mirage 97-01. Europa er det Mitsubishi Lancier or Evo. Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Så bra ut dette her. Du må legg ut bilder underveis i ombyggingen og forklar hva du gjør for å få det til å passe. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruffneck Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Så bra ut dette her. Du må legg ut bilder underveis i ombyggingen og forklar hva du gjør for å få det til å passe. Helt sikkert. Må gjøre det for tysk forum også. Kanskje det er enkeler for meg og legge ut det på websiden min. Men blinklys passer ikker helt bra med holder. Tror det er fra annen Mitsubishi. Enten Evo eller Lancier. Skal se hvordan jeg ordne det. Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Helt sikkert. Må gjøre det for tysk forum også. Kanskje det er enkeler for meg og legge ut det på websiden min. Men blinklys passer ikker helt bra med holder. Tror det er fra annen Mitsubishi. Enten Evo eller Lancier. Skal se hvordan jeg ordne det. Gr33tinx, Ruffneck Evo og Lancer har identisk front-setup. Sidelyktene ser veldig Evo ut ja. Forlyktene så nesten ut som de ville passet Evo IV, men er vel mest til VI dette. Good luck, iallfall. Lages det ikke angels til 323? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruffneck Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 ...Lages det ikke angels til 323? Nei, ikke i det hele tatt :( Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg