Gå til innhold

Angel Eyes ombygging begynner snart

Ranger emnet


Ruffneck

Anbefalte innlegg

Halli,

 

har fått lyktene i helga nå. Ganske mye job å gjøre, må endre skjerm på blinkerlyset, også fester fra original lykter.

Lyktener er ikke E-godkjennt. Men de har heller ikke elektrisk nivåregulering. Så tenker jeg, at jeg får stor problemer med godkjenning hos Biltilsynet.

 

Det er blinklysene:

corner_lights_02.jpg

 

corner_lights_01.jpg

 

corner_lights_03.jpg

 

corner_lights_04.jpg

 

Det er hovedlyktene:

headlights_off_01.jpg

 

headlights_off_02.jpg

 

headlights_back.jpg

 

headlights_from_above.jpg

 

headlight_w_cornerlight.jpg

 

headlights_on_bright_01.jpg

 

headlights_on_bright_02.jpg

 

headlights_on_dark_01.jpg

 

headlights_on_dark_02.jpg

 

Gr33tinx, Ruffneck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ut dette her. Du må legg ut bilder underveis i ombyggingen og forklar hva du gjør for å få det til å passe.

Helt sikkert. Må gjøre det for tysk forum også. Kanskje det er enkeler for meg og legge ut det på websiden min. Men blinklys passer ikker helt bra med holder. Tror det er fra annen Mitsubishi. Enten Evo eller Lancier. Skal se hvordan jeg ordne det.

 

Gr33tinx, Ruffneck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert. Må gjøre det for tysk forum også. Kanskje det er enkeler for meg og legge ut det på websiden min. Men blinklys passer ikker helt bra med holder. Tror det er fra annen Mitsubishi. Enten Evo eller Lancier. Skal se hvordan jeg ordne det.

 

Gr33tinx, Ruffneck

 

Evo og Lancer har identisk front-setup. Sidelyktene ser veldig Evo ut ja. Forlyktene så nesten ut som de ville passet Evo IV, men er vel mest til VI dette. Good luck, iallfall.

Lages det ikke angels til 323?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår