F!XeR Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Nå har det seg sånn at jeg mulignes skal kjøpe en 1995 mod Vento. Det står en 1.8 i denne bilen tror jeg, så vurderer å skifte til VR6 hvis jeg skal kjøpe den. Hva er det da som må byttes for å få den godkjent? Og hva tror dere det ville kosta? Sånn ca? I deler lissom.. På forhånd takk for hjelpa =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 et sted mellom 15-20 tusen for ombyggnispakke med alt du trenger må du nok regne med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Må fjæringen og slikt oppgraderes, og bilen må vel inn til BT etterpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy-T Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 I utgangspunktet må du nok bytte "alt". bakstilling, forstilling, ledningsnett til motor og instrumenter. VR6 har større bremser og annen hjul-geometri + 5x100 boltsirkel på felgene. vil nok annbefale å få tak i komplett bil fra Tyskland e.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ventoboy Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Bedre å kjøpe en ferdig VR6'r da... Er nesten billigere og mye mindre arbeid! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy-T Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 :) Enig i det ja, greit å ha en original bil sånn sett. Har en -92 2,0 GT sjøl, den har samme understell som VR6. Greit vis e vil putte i noe mer effekt etterhvert. Ikke akkurat "sint" en 2E motor med 115hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg